Olivia Edin

Alla inlägg under december 2011

Av Olivia Edin - 1 december 2011 19:13

Tjoo!   

Ni som gillar André Zuniga kan gå in på hans blogg här!   


 








Av Olivia Edin - 1 december 2011 18:46

Tja! 

Jag har en fråga till er:

Vad skulle ni vilja att jag skrev om?    

Ge gärna förslag om vad jag kan skriva...  

Medans ni funderar på det så kaan ni se på den här roliga videon:


Titta på den som dansar i mitten hahahahah     


Kram

// Olivia   

Av Olivia Edin - 1 december 2011 18:07

Vem: Ulrik Munther   

Låt: Sticks And Stones

Av Olivia Edin - 1 december 2011 14:29

Tjo!

Jag har räknat ut att det är bara 14 dagar kvar tills jag har jullov!!!     

Jag har ränkat bort helger och studiedagar...

Hoppas att snön kmr hit ngn gång...  


Vem: Justin Bieber

Låt: All I want For Christmas  


Kram

//Olivia   

Av Olivia Edin - 1 december 2011 10:21

Tjo!

Just nu sitter jag i skolan...haft precis en sv - uppsats, roligt...(not)   

Kan man tänka sig att det är 1:a december men var är snön?!?!

Nej nu måste jag gå så seeyhee!!!

 

Kram

// Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards