Olivia Edin

Alla inlägg under december 2011

Av Olivia Edin - 14 december 2011 19:46

Tjena mors!   

Här kmr de populäraste sökningar i Sverige 2011:    


Snabbast ökande sökningar på personer

1. Eric Saade

2. Veronica Maggio

3. Anders Behring Breivik

4. Amanda Schulman

5. Justin Bieber

6. Ebba von Sydow

7. Stefan Liv

8. Selena Gomez

9. House of Philia

10. September

Snabbast ökande sökningar på TV-program

1. Big Brother

2. Bolibompa

3. Melodifestivalen 2011

4. Game of Thrones

5. Idol 2011

6. Solsidan

7. Sons of Anarchy

8. Glee

9. True Talent

10. The Walking Dead

P.S Inte alla sökningar men om ni vill veta mer tryck HÄR  

Kmr en liten rolig bild på Eric Saade:   


 


Ha det gott!! 


// Olivia    







Av Olivia Edin - 14 december 2011 15:40

Tjenare!

Här kmr lite nya bilder av Eric Saade:   


 



   


 

Av Olivia Edin - 14 december 2011 14:13

Hej!   

Idag har jag haft 3h ma- NP med 3 delar. Det var lite svårt tyckte jag iaf... 

Gjort e gjort...


Här om daf så jag  GLEE: The 3D Concert Movie, själv tkr jag att den är en bra concert film. Ni borde se den om ni gillar GLEE.

Se videon här nedan:   




--> Här kan ni se filmen  


Sry om jag inte har skrivit här varje dag det är pga att jag övade inför ma - provet          









Av Olivia Edin - 12 december 2011 18:13

Tja!   

Idag är det bara 2 dagar kvar tills jag har ma NP , jag är väldigt nervös 

Titta på bilden här nedan, tkr den är en liten rolig bild:   




Kram


// Olivia   

Av Olivia Edin - 11 december 2011 21:09

Shoo!     

Nu kmr äntligen den 3:e klippet från Idol finalen:   


Vem: Robin   

Låt: Halo  


Kram

// Olivia    

Av Olivia Edin - 11 december 2011 19:21

Tja!   

Nu har jag under 2 dagarvarit på ma - kurs på Kräftriket, från 9 - 16 i 2 hela dagar så nu e jag väldigt trött...  




Nu ska jag nog plugga lite fr-glosor...   -.-


Ciao!!


// Olivia   

Av Olivia Edin - 10 december 2011 20:46

Shoo!   

Nu kmr 2.a klippet:   


Vem: Robin 

Låt: In My Head


Kram 


// Olivia     

Av Olivia Edin - 10 december 2011 19:08

Shoo!   

What's Up?!?!   

Äntligen kan jag lägga upp det jag filmade igår från IDOL Finalen (Globen)...(kmr fler, tar lite tid att ladda upp varje klipp...)    

Det blev en mkt lyckad kväll tyckte jag , hoppas att du hade det Daniel...  

Här nedan kan du se öppningsnr:



Vilka: Danny & Måns   


PS.  Missade ngra sekunder... sry   


Kram 


// Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards