Olivia Edin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Olivia Edin - 31 oktober 2011 21:46

Jag måste se Footloose!  



 

Av Olivia Edin - 31 oktober 2011 21:23

Tjo!   

Här kmr det ett videoklipp från "Kristallen"   

Kolla här:




Vilka: Omar Rudberg & Eric Saade 

Låt: Hearts In The Air

Var: Kristallen


Puss Olivia  


Av Olivia Edin - 31 oktober 2011 21:11

Vilka av er har Wordfued?   
Kram Olivia    

Av Olivia Edin - 31 oktober 2011 20:39

Tjaba tjena hallå!!   

I dag är det Halloween, så jag ville bara säga Happy Halloween!!!  

Här kmr det en bild från fredags: 


   

Vilka: jag, Andreas & Simon   

Var: Sergel   

     

Vilka: jag & Andreas 


Ha en fortsätt bra Halloween kväll!  



  

Kram Olivia    

Av Olivia Edin - 31 oktober 2011 19:16

Tjaba tjena!!   

Nu kan man lyssna på Eric Saades ny singel "Hotter Than Fire"  

Lyssna här: 



Kram Olivia!   

Av Olivia Edin - 31 oktober 2011 18:39

Tja!   

Först gick jag upp kl 7 för att jag skulle gå på Studieteknik som började kl 9 - 12 som hölls av My Accedemy, sedan gick jag till tandläkaren för att jag skulle ta bort min tandställnindärefter  gick jag till Andreas  & pluggade matte med elr rättare sagt jag fick hjälp med ngr tal   


Före:

  







Efter: 


 

Fick en ny tröja av mamma  


Ses senare!! 


Olivia   


      

Av Olivia Edin - 30 oktober 2011 21:26

Shoo!!   

Nu spelar jag Wordfued med ngr kompisar!    

Sry att jag inte har skrivit under helgen, det är så att när jag var på landet så var vårt internet väldigt dåligt...  



God natt!! 

Av Olivia Edin - 28 oktober 2011 23:53

Tjenare!    

Nu e det fredag åter igen...+ höstlov!!!   

Det är IDOL också!   

Här kmr två låtar som André & Robin sjunger:


Andr%C3%A9%20Zuniga%20-%20Oh,%20Carol

Vem: André

Låt: Oh, Carol


Robin%20Stjernberg%20-%20When%20a%20man%20loves%20a%20woman













Vem: Robin                                                                                                                                                          

Låt: When a man loves a woman                                                                                                                            GOD NATT!!!     


Olivia    








Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards