Olivia Edin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Olivia Edin - 26 oktober 2011 19:25

Tjenare!  

Jag ville bara säga ett stort GrAtTiS till min klasskamrat som heter Anna!!!    


Vem: Anna  

Här kmr det en låt till dig   

Låt: HB                                                                                                                                                                 Önskar Olivia   



Av Olivia Edin - 26 oktober 2011 19:19

Shuu!   

Här kmr det en bild på mig & ngra av mina kompisar:


 

Vilka: Camilla, jag, Andreas & Simon  

När: 20 / 10 - 11

Var: Bromma

Av Olivia Edin - 26 oktober 2011 18:56

Shuu på ER!   

Nu håller jag på med fr - glososrna som e tills på fredag.

Så här ser de två dagarna ut innan lovet:

Torsdag: 

  • Börjar kl 11.40   
  • Har 2 lektioner, ke & bi 
  • Slutar kl 13.50

Fredag:

  • Börjar kl 8.10
  • Har  4 lektioner, eng, sv, fr & ma
  • Ma - PROV i 3h    
  • Slutar kl 16 
  • HÖSTLOV!! 
  • IDOL!   

Har fått höra att Franska Skolan har redan LOV, torsdag & fredag!!!  


Här kmr det än låt från YouTube:











                                   







                                                                                                                                                                            Låt: Pour It On Sweet                                                                                                                                    Av: Temara Melek                                                                                          Ses snart igen!! 

P.S Jag kmr att skriva mer under lovet när jag e ledig. 

Många varma kramar Olivia   










Av Olivia Edin - 25 oktober 2011 20:30

Tja, tja! 

Sry att jag inte har skrivit sen söndagen, har pluggat och att det har varit mkt i skolan!    

Jag fick nyss se att bilderna hade kommit ut på FB  


Måste lägga mig så ses snart igen!!   

Olivia   

P.S Bilden kmr inom kort!     

Av Olivia Edin - 23 oktober 2011 20:11

Tja, tja!

Igår var jag hos min kompis mammas 60 årskalas . Det var en rolig fest, god mat, bra musik & mkt daner  Vi fick 3 rätters mat, en förrätt(soppa), en varmrätt(oxfilé med klyftpotatis & ngn slags brunsås) & efterrätt(glass, citronmuffin med vaniljsås). Mmm...vad gott det var!!!   Det blev inga bilder på maten tyvärr men jag tog bilder på mig & min kompis:


 

Vilka: Jag & Saga    


Måste gå så seeyeh!!!                                                                                                                                        God natt!! Olivia  




Av Olivia Edin - 22 oktober 2011 14:33

Av Olivia Edin - 22 oktober 2011 14:23

Tjnare!    

Hittade en bra låt hät  

Lyssna här:


Vilka:NKOTBSB (ett pojkband)                                                                  Låt: Don't Turn Out The Light  








Av Olivia Edin - 22 oktober 2011 12:47

Tja!   

Kom precis hem från kinesiskan som ligger vid Gärdetskolan, från kl 9.30 - 12.

Hade tänkt plugga lite fr & eng. I eng - läxan så ska man ha läst ut en bok på eng förstås, den jag läser heter I'm number four & fr - läxan var att läsa en text + glosor.


 


 Jag saknar Solisidan                                                    

Här kmr det 2  bloobers från Solsidan:                                            

                                                                                                                                                                      Nä  nu ska jag nog börja plugga lite & skriver senare  


Kram Olivia              












Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards