Olivia Edin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Olivia Edin - 6 oktober 2011 21:12

Titta på den här videon här nedan:

Hahaha...   Så kan det gå... 

Kan aldrig att sluta skratta åte det!!  

Av Olivia Edin - 6 oktober 2011 21:07

Hej!

Här är en bra låt som heter What Makes You Beautiful av 1D som jag gillar  

Här e den:

1D  

Puss Olivia    

Gym

Av Olivia Edin - 6 oktober 2011 20:57

Tjo på er!

Först gick jag till skolan som började kl 9.30 och jag slutade kl 13.50 Efter skolan gick jag hem för att plugga där efter gick jag till Actic för att gyma  .

Bilden tillhör inte texten...

Många kramar Olivia    

Av Olivia Edin - 6 oktober 2011 20:31

Tja!

Idag har jag dåliga nyheter...grundaren av Apple Steve Jobs (1955 - 2011) dog idag utav cancer.   

R.I.P Steve Jobs (1955 - 2011)

Nu tkr jag att vi ska hålla 1 tyst mintut för honom...!  

Hörs senare! /// Olivia     

Av Olivia Edin - 6 oktober 2011 20:19

Tjenare på er i mörkret!  

Nu är det höst & det betyder att det blir mörkare ute...  . Själv tkr jag att det är segt att kma upp ur sängenpå morgnarna   ...tkr inte ni det??   

Men iaf jag skulle vilja se på Abduction med Taylor Lauthner som är huvudrollen. Han är jätte snygg  

Här kan ni se trailen nedan:

 


Den verkar jätte bra...jag som inte går på bio så ofta...  

Skriver inom kort... 

Kramisar Olivia    

Av Olivia Edin - 6 oktober 2011 13:32

Tjenare sry om jahg inte har skrivit för att jag har varit lite upptagen med ngr saker...

men deppa inte för det för nu skriver jag.  

Idag har det regnat, regnat & regnat men på förmiddagen var det lite muletdär efter under eftermiddagen så började det regna... 

Här kmr det en till klipp från IDOL som jag sa. Här kmr Tony Weseth  som sjunger In love with a girl :






Tony%20Weseth%20-%20In%20Love%20With%20A%20Girl

Kram: Olivia   


Av Olivia Edin - 4 oktober 2011 20:49

Tjenare!  

Nu gör jag läxor som jag har under veckan, dessutom så har jag franska prov imorn(onsdag) . Jag lyssnar på deltagarna från IDOL & det är synd att visa hade åkt ut för att jag har ngr favoriter  t.ex.Tony & Antonio  men jag är glad att André Zuniga kom vidare. Det är en av mina favoriter.   

Här är när André sjunger Closer


Många kramar Olivia   

P.S det kmr lite mer videos från IDOL   

Andr%C3%A9%20Zuniga-Asplund%20-%20Closer

Av Olivia Edin - 3 oktober 2011 15:00

Tjenare!   

Jag tittade på IDOLs hemsida så hittade jag en video med André och Robin sjunga "Next to you" av Justin Bieber och Chris Brown 


Andr%C3%A9%20och%20Robins%20s%C3%A5ng

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards