Olivia Edin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Olivia Edin - 30 augusti 2013 18:22

Hejhej!

Nu är det frdag #Friday igen...Nu har jag gått i skolan i 1 vecka har redan fått så himmla mycket läxooooorr, menmen man får alltid lära sig något nytt. 

Efter skolan gick jag hem för att hämta mina tennis saker för att sedan skynda mig till min tennis lektion, om ni inte vet så spelar jag tennis 1 gång i veckan och jag ska börja på jazz 1 gång i veckan också, ska se om det är roligt att dansa jazz, om man inte provar något nytt så vet man inte om det är roligt eller inte right? Menmen efter tennisen träffade jag en kamrat för att hänga lite eftersom vi inte hade träffats på länge under sommarlovet.

 

 

 

 

Men nu ska jag se på film i sängen så godnatt

Puss

/Miss O 

Av Olivia Edin - 30 augusti 2013 07:39

 

 

   

 


Av Olivia Edin - 29 augusti 2013 21:00

Tjenare!

Vilken dag/kväll det var igår...!! 

Först hade jag en helt vanlig skoldag som vanligt sedan gick jag hem med Nicole för att vi skulle träffa Deniz på Grönan för att sedan titta på Rockbjörnen. Jag säger bara den här sommaren har varit det BÄSTA lovet jag har haft i mitt liv.

De bästa minnen under sommaren 2013:

  • Att vara med i The Fooos musikvideon "Build A Girl" sedan träffade jag dem
  • Gick på Coming Home Tour, därefter träffade jag ERIC SAADE
  • Sommar Krysset för att se på när The Fooo uppträdde
  • Rockbjörnen

Menmen, återigen det var hur AWESOME som helst att titta på Rockbjörnen för att man kunde se ALLA "famouse people" som Oscar Zia, Robin Stjernberg, Ulrik Munther, Zara Larsson, Anton Ewald mm. Det bästa med kvällen var när man fick ta bild med OSCAR ZIA & när jag fick Antons skiva i handen, han gav några saker till oss fans och jag var en av DEM, OMG. OMG

Bilder kmr inom kort, måste bara ränsa datorn innan jag kan lägga in de ny bilderna

Medans ni väntar så kan ni titta när Anton gjorde ett MEDLY som jag filmade:


Ha det gott tills vidare
Puss
/Miss O

Av Olivia Edin - 28 augusti 2013 08:05

Godmorgon! 

Nu har det gått ungefär en vecka på terminen. Det har gått fort med en hel skolvecka. Har ni haft det bra i skolan under er första veck? 


Jag har sovmorgon till kl 9.30, vaknade nyss och det är en ny vecka och en ny dag, onsdag. Jag slutar sent idag vid 16.10 På kvälen ska jag till Rockbjörnen med några vänner, längtar så!! Ska ni gå?

Av Olivia Edin - 19 augusti 2013 17:58

Hejhej!
Idag var det min första skoldag, jag har nu börjat andra ring på gymnasiet.
De flesta har väll börjar skolan nu antar jag!

Det var väldigt roligt att se alla igen. Vi har fått ett ganska bra schema, jag slutar för det mesta innan 4 och har sovmorgnar, rätt så soft. Jag slutade tidigt idag så jag gick till Kungsan för att se vad som hände under DN - galan där man träffade Oscar Zia & Albin Palmgren, sedan gick jag hem.


Oscar Zia
    

Albin Palmgren


Ser lite lustig ut menmen...

 

Puss
/Miss O

Av Olivia Edin - 18 augusti 2013 11:36

Hallåååå!

Förlåååt att jag inte har skrivit här på 3 dagar, har gjort samma saker men igår gick jag till #GrönaLund för att se på #SommarKrysset. Jag var där ungefär från 9.30 på morgonen till 22 på kvällen, fick jäteont i fötterna men det var de värt för att se #TheFooo!!! 

Jag var med några tjejer som jag gick med, de var hur trevliga som helst. 

 

Vet ni vem jag TRÄFFADE?!?! 

Jag träffade FREDDIE BOY & CIEGOO!!!    

Hur gulliga som helst även om inte Ciego förstod så mycket svenska eller engelska, han förstår bara spanska men han förstod mycket lite svenska, Hur som helst de var hur trevliga som helst!!

Innan direktsändningen stod jag vid stängslet för att jag trodde att man blv insläppta för att komma närmare scenen, först sa vakterna att de inte kunde släppa in för än deras "BOSS" sa till men de sista minutrarna släppte de in bara 5 st och JAG var en av dem...!! 

Jag hade iaf en mycket bra dag/kväll 


Ciego

  

Freddie Boy

 
Freddie Boy
 
Ciego
 
Freddie Boy


Oscar Enestad

Ett bra slut innan skolan börjar, börjar imorn. När börjar ni då?

Puss
/Miss O 

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Skapa flashcards