Olivia Edin

Alla inlägg under juni 2013

Av Olivia Edin - 25 juni 2013 17:15

Hej på er!

Igår kväll var jag hos min kompis Andreas, han har varit min vänn sedan när vi gick i 6:an. Vi kollade på film sedan tittade vi på Youtube. Vi såg på "Cinnamon Challenges" Det är ganska roligt att titta på såna tävlingar...man skrattar hur mkt som helst om man har en sån slags hummor... 

När man är inne på Youtube hittar hittar manganska roliga klipp... 

Härnedan är en väldigt rolig kvinna som gör olika slags Challenges






Ikv ska jag gå ut och äta med min familj på "Strandbryggan" som ligger vid Strandvägen eftersom vi inte kan använda vårt kök att laga mat, tror att det är bara två veckor kvar tills det nya köket är klart. Efter middagen ska jag titta på "Allsång på Skansen", tkr att det är  en tradition i Sverige.

 

Puss på er

//Olivia 

Av Olivia Edin - 24 juni 2013 12:04

Av Olivia Edin - 23 juni 2013 21:44

Hej på er!

Har haft lite problem med internet conetction här ute på landet, ni vet hur internet kan vara dåligt ute i skärdården...menmen


Hoppas att ni hade en supperkväll på midsommardagen och att ingen till skada!
Jag hade iaf en jättebra midsommarkväll med våra grannar, de bjöd in oss för att fira med dem. Det var en av mina bästa midsommrar jag har firat på länge!!!

Vi kom vid 2-tiden, först var det lite mingel sedan var det lunch. Efter lunch gjorde vi femkamp, delade upp oss i två lag; "Ungdomarna"(16-24 år) vs "Äldre" 

Min midsommarkväll var lyckad, hoppasatt er kväll oxå blev lyckad

 

#midsommar


 


Eddie


 


 


 


 


Musik & sång

 


Myggen var effectiva...


 


 


Lite guitarr spel


 


 


Mitt i prick (haha...)


 

Försökte lära mig spela guitarr...


 


 


Syskon 


  

Försökte lära mig spela guitarr (hehe...) 


Med det vill jag säga "GLAD MIDSOMMAR"!!!

 

Puss

//Olivia  

Av Olivia Edin - 19 juni 2013 17:09

Hej!
Idag på morgonen städade jag mitt rum för att ränsa ur min garderob, Gud vad skönt det känns att göra det. Det var mkt att lägga ner k källaren & till myrorna.
Sedan gick jag, syrran & mamma på stan där efter träffade vi pappa för att åka till Zeta & här sitter jag vid blommorna & väntar tills de blir klara...

Puss
//Olivia

Av Olivia Edin - 18 juni 2013 13:45

God eftermiddag!
Idag gick jag upp vid 8-tiden för att åka till Arlanda med Tina. Hon behövde vara där 2h vid terminal 2 innan avgången.
Då har hon varit här hos oss under 1 år! Kmr sakna henne lite...

Tina

Jag & Tina

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Skapa flashcards