Olivia Edin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Olivia Edin - 2 oktober 2011 22:13

Tjenare!

Tänkte bara säga god natt allihopa! 


   

Natti natti// Olivia  

Av Olivia Edin - 2 oktober 2011 17:30

Tjo på er!  

Igår (Söndag) gick jag på  en promenad genom Kungstregården, därefter gick jag till Café Operan för att träffa 1D . Jag fick täffa 1D!!!    

Jag var sist i kön, sist men inte minst. Man fick krama dem  men fick ingen autograf...  men jag deppar inte för det. 

Då var min dag lyckad!   

Här är ngr bilder jag tog och ngr bilder som jag inte tog också:


   Vem: Niall Horan   

   Vem: Zyan Malik      Vem: Louis Tomlison   Vem: Liam Payne       Vilka: 1D    // Många kramar Olivia   

















Av Olivia Edin - 2 oktober 2011 17:15

Tjenare!  

Jag är ny på den här bloggplatsen så jag ska försöka att blogga så mkt jag kan om jag inte har för mkt plugg att gör...   


//Kram Olivia   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards