Olivia Edin

Alla inlägg under april 2013

Av Olivia Edin - 29 april 2013 20:01

Tja tja!
Gör ett snabbt inlägg nu. Tänkte jag springa runt humlegården innan jag ska ta & plugg. Lite frisk luft

Av Olivia Edin - 27 april 2013 20:37


Jag har filmat videon från idag vid Svampen...  

Av Olivia Edin - 27 april 2013 19:53

Av Olivia Edin - 27 april 2013 16:36

Hejsan svejsan! 
Idag är det lördag. Imorse gick jag upp tidigt pga att jag hade kinesiska på morgonen från kl  9.30 - 12.00, efter gicka jag ut på stan för att gå ut på stan. Det var ju trots allt väldigt fint väder åtminstone tills nu iaf. 

När jag gick till Svampen (Sture P) så var det ett gäng som dansade, det gänget hette The FOOO. Det är ett dansgäng som var förband till JB när han hade sin concert.

The FOOO är bara den bästa dansgruppen jag vet...

 

 

Från vänster till höger: Omar, Felix, Oscar M & Oscar E

 

 

Från höger till vänster: Oscar E, Omar,  Felix & Oscar M    


 

Vem: Oscar E   


 

Vem: Omar   


 

Vem: Felix   

 

 

The FOOO         


Love & Peac

//Olivia     

Av Olivia Edin - 25 april 2013 22:40

Lyssna, lyssna på Eric Saades nya låt här & nu. Låten är jättebra!!!      


 

Av Olivia Edin - 25 april 2013 22:29

Tjatja!   

Idag hade jag en ganska soft dag eftersom jag bara hade Sv-NP skrivuppsats från 8-12, därefter fick vi sluta. Jag åt iaf lunch i skolan, det var pannakor, det var gott... 

Det var ju ett strållande väder ute idag...nu kmr våren!!!!   


 

Efter skolan gick jag på stan för att titta på nya skor...

Jag vill ha ett par nya Vans:   

     

Kram

Olivia






Av Olivia Edin - 23 april 2013 22:52

Tja tja!
Ska kortfatta dagen; har varit lång & som alla tallar om att JB är här i Sthlm, själv så tkr jag att det är ganska coolt att han har flugit från USA till oss som bor i Europa... Elr vad tkr ni?
Godnatt till er alla från oss alla (jag)

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Skapa flashcards