Olivia Edin

Alla inlägg under december 2011

Av Olivia Edin - 31 december 2011 16:09

Tjenare bloggen!   

Natten till idag blir det 2012 + firework!   

Kan inte fatta att det är 2012 imorn... året har gått hyfsat snabbt tkr...Det går fort när man har roligt, brukar man säga   

Igår var det filmkväll hos Saga. Vi såg HP 7  

Ikv ska jag fira nyåret med mina föräldrars kompisar som bor Kungsholmen  

Hur ska ni fira nyåret?  



Njut av sista dagen på året nu & imorn är det 2012!   


Love

// Olivia     

Av Olivia Edin - 30 december 2011 14:44

Tjo!

Idag fick jag veta var jag skulle bo i New Zeeland!!! 

Jag ska bo i Wainuiomata lite utanför huvudstaden Wellington!  

Jag blev så glad när Explorius ringde  

Jag åker den 24/1-12 till NZ! Då börjar jag skrivaeng...


LOVE

// Olivia  

F&S

Av Olivia Edin - 30 december 2011 14:26

Hejsvejs!   

Igår var jag på F&S (Friskis & Svettis) med syrran & pappa.   

Senare under kvällen så kom mina föräldrars väner hit gör att äta middag. 

Vi åt en väldig god fisksopa till middag.




Kram

// Olivia    

Av Olivia Edin - 29 december 2011 15:21

Tjena!   

Sry om jag inte bloggade igår. 

Det var fullt upp.

Innan jag skulle träffa komisarna så gick jag & hämtade min skor som jag hade beställt från  Footlocker  


   


Vid 15 tiden skulle jag träffa Saga & Gustaf för att vi skulle gyma (Actic). Vi gymade ungefär 1h därefter gick vi & fikade vid Wayne's Coffee.    

Vid 17.30 skulle jag träffa Adrian & CO för att vi skulle välja en film som vi skulle se. Vi valde The Girl With The Dragon Tattoo. Den var sådär tkt jag, jag sov (hehe...) då & då...kom hem vid 12 på natten...   


 


 



Kram 


// Olivia   

Av Olivia Edin - 27 december 2011 15:44

Tjaba tjena bloggen!   

Idag har jag varit på mellandagsrean på stan med Deniz, Yasin, Urus, Adrian & Abbe.     

Vi har gått till massor av affärer...sen på slutent innan jag & Deniz skulle gå så gick vi till Donken

Jag köpte en parfym från Hollister


Nu kmr det lite bilder från idag:


 




     



 

Det har varit en mkt rolig dag idag!!     


Kram


// Olivia   

Av Olivia Edin - 25 december 2011 18:09

Av Olivia Edin - 25 december 2011 17:13

Sho!   

Idag har jag bara tagit det lugnt hemma...   

Har överfört lite bilder från igår

Här kmr ngr bilder från igår:   




         

   







      








     






   






Kram


// Olivia              

Av Olivia Edin - 25 december 2011 14:54

Tjena bloggen!   

I fredags så firade jag & familjen en så kallad "mini jul" för att på julaftonen skulle vi fira hemma hos vår kusse.

Jag fick det jag önskade mig!!    

Det här fick jag:   


   

       


Böcker:

  1. Hur man fotar bättre
  2. New Zeeland (Ska dit i 1 år)


Vad jag har på mig:   

Kavaj: Gant

V - tröja: Tommy Hilfiger

Byxor: Gant 

Halsduk: Bristol


Hoppas att ni fick de ni ville ha!  


Kram

// Olivia    

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Skapa flashcards