Olivia Edin

Alla inlägg under juli 2012

Av Olivia Edin - 28 juli 2012 04:37

Hellu! :)
Idag har jag inte gjort så mkt, har tittat när min host syster spelat netboll... Senare under dagen ska jag gå på bio med Frida, Jakob, Sebbe & David, vi ska se på TED!

P&L
//Olivia

Av Olivia Edin - 22 juli 2012 03:07

Just nuså väntar jag på Hana & hennes host systrar i Lower Hutt...
Jag e uttråkad...
Nu har jag bara ett halv år kvar på NZ...

P&L
//Olivia E

Av Olivia Edin - 21 juli 2012 04:02

Tja! ?
Det var längesen jag skrev sry, har varit väldigt upptagen, har åkt skidor med andra utbytesstudenter i Taupo, det var väldigt roligt!! ?
På morgonen gick jag till skolan för att se på rugby, WHS vs St Bernads min skola vann wehoo!
Efter matchen åkte jag till Lower Hutt, e här fortfarande, ska gå på bio med min familj, vi ska se Ice Age 4!

Kram
//Olivia E ?

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards