Olivia Edin

Alla inlägg under februari 2013

Av Olivia Edin - 15 februari 2013 23:10

Låt: Come On Home

Band: Titanium

 

Ni undrar säckert vilka de här är...elr? 

Då ska jag berätta att det är ett nya zeelänskt pojkband som bildades under hösten, de är mellan 18-27 år gammla. Säger bara att dem är awesome!, det är vad jag tkr iaf....Hoppas att ni gör det oxå...!   

 

 

Här är 3/5 av bandet (har fler bilder som kmr snart) 

 

Kram

//Olivia

Av Olivia Edin - 15 februari 2013 22:41

Tjatja! 

Hoppas att alla hade en bra dag på Alla   dag (14/2),  jag gjorde inte så mkt, pluggade som vanligt... bra att veta att man har ett kemiprov nästa veck innan lovet. Det e väldigt många beräkningar som man måste kunna/lära sig som tex... s=v*t, n=v*c osv...

Jag längtar tbx till NZ....snyft...  


 


Var: Fraser Island (AUS)

 

Ha en trvlig helg!

//Olivia   

 

Av Olivia Edin - 9 februari 2013 21:39

Tja, tja!

Nu e det helg igen & om 2 veckor e det sportlov. Igår var det fredag, då hade vi projectvecka & vi slutade med att vi hade debbat om miljen eftersom jag går en miljöklass. Efter skolanså gick jag & ngr kompisar för att spela Laser Dom, vi var där ungefär 6h....det var awesome. Ni borde spela det....!!! 

 

Idag har jag varit på kinesiksan som vanligt därefter gick vår lila klass ut för att äta lunch vid Bambo Palace vid Kungsgatan. Sen gick jag hem för att plugga matte, vi kmr att ha prov på tisdag...

 

 

Filip & jag

 

 

Jag & Alejandro

 

På kvällen såg jag på Melodifestivalen.

Jag gillade Anton (Begging) & Erik & Tone (Hello Godobye)   

Här kan ni lyssna på låtarna: 

 http://www.svt.se/melodifestivalen/lyssna-pa-alla-latarna-i-melodifestivalens-andra-deltavling

 

 

Anton


  

Erik & Tone

 

Trevlig helg

 

//Olivia   

 

 

 

 


Av Olivia Edin - 4 februari 2013 21:14

How is it going?
Förra veckan åkte vi till Romme "en klasiker", jag tkr att det är altid lika kul som altid när man åker med sina vänner  

Vi skulle vara vid skolan kl 7 men helst tidigare...för att det skulle ta ungefär 3h restur dit...  

 

 

Jag

 

 

Ganska cool tkt jag...

 

Kram

//Olivia  

 

 

Av Olivia Edin - 4 februari 2013 20:40

Whats up!

Sry om jag inte har varit inne här på länge  

Jag har haft ganska mkt upp sedan jag kom tbx till Sthlm. 

Jag kmr att lägga upp ngr bilder från NZ inom kort  

 

Under veckan kmr jag att ha projectvecka i min skola  

Idag hade jag 2h ma-lektion, det var ganska jobbigtatt räkna så läng....sedan hade vi bi i 2h men vi hade ett avbrott pga att det blev en brandövning...  

 

Efter skolan gick jag & Anna hem till mig för att vi skulle gå på bio med ngr andra vänner vid 17-tiden. Vi gick & såg på Pitch Perfect, om ni gillar musikaler/Glee så MÅSTE ni se den...  




L&P

//Olivia   

 

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards