Olivia Edin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Olivia Edin - 28 oktober 2011 23:31

Shoo! 

Go kväll mina läsare!   

Idag var jag först i skolan & hade ett ma - prov  , efter skolan träffade jag mina vänner Andreas & Simon  . Vi skulle gå på bio & se på "Johnny English" , jag tyckte själv att den var sådär . 

Här kmr trailen:

Efter bion gick vi för att äta på TGI Friday som ligger vid Stureplan     

Tack för en rolig kväll, Andreas & Simon                                                                      


Vilka: Andreas, Alvin & Simon     

Kram Olivia   

Av Olivia Edin - 27 oktober 2011 16:17

Shoo!

Medan de andra har lov så har jag en dag till mitt love har börjar för mig...imorn (fredag) har jag ma - prv & fr - läxa... segt.. 

Nä nu måste jag fortsätta med att plugga... 


 


Seeyhe!!  Olivia   

Av Olivia Edin - 27 oktober 2011 15:30

God eftermiddag på er!   

Innan jag la mig igår så såg jag "A Cinderella Story 3". Jag tyckte att filmen var. Det är en blandning om romantik, avunsjuka & musik.  

Här kmr huvudpersonerna:

  

Vem: Freddie Stroma   

Vem: Lucy Hale   


Här kmr det ett lite smakprov av filmen:


 


Kram Olivia   

Av Olivia Edin - 27 oktober 2011 10:55

God morgon!   

Nu är jag vaken. Jag gick upp kl 10, det var skönt att sova ut... men jag börjar kl 11.40, mitt lov börjar inte förän imorn... .  Jag har bara 2 lektioner idag, Yippi   


Robert PattinsonInte kmr imorn jag är ett Twilight fan direkt , det är bara en liten rolig fakta  ...men nu måste jag chilla iväg till skolan...  

see yeha!! 

 

Olivia   

Av Olivia Edin - 26 oktober 2011 21:05

Tjoo!  

Tänkte bara säga god natt & sov fina drömmar så ses vi imorn!!                                                                          


Vem: Jag 

 Kram Olivia      



Av Olivia Edin - 26 oktober 2011 20:30

Hej!   

Här om dagen så såg jag Andreas Weise   ! Ni som inte vet vem det är så var han med i IDOL 2010. Jag tkr att det kmr yngre &yngre som e duktiga i IDOL

Här kmr en bild på honom:



Vem: Andreas Weise  



Det är synd om André som e sjuk igen... vad jobbigt det måste vara för honom. Krya på dig André               Hoppas att du kmr att bli frisk tills på fredag André   

 











   

Vem: André                                                                                                                                                       Många pussar & kramar!!! Olivia   







Av Olivia Edin - 26 oktober 2011 20:05

Tja, tja!   

En liten rolig nyhet under höstlovet så kmr Eric Saades nya singel ut som heter "Hotter Than Fire",   längtar tills den kmr!!    



 

Vem: Snygga Eric Saade + att han e mkt    

Pussar & kramar Olivia    

Av Olivia Edin - 26 oktober 2011 19:39

Tja!    

Har bara en fråga till er.

Vad ska NI göra under höstlovet?    


När börjar ert lov?

Mitt börjar iaf på fredag.  Vad skönt att ha lov!!    

Det är alltid lite roligt att vet vad ni ska göra under lovet...



Låt: Love Confusion ft. Christian Beadles                                                                                        Vem: Christian Beadles 

Kram Olivia                                                                                                                       






Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards