Olivia Edin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Olivia Edin - 14 oktober 2011 22:03

Tja på er!!   

Sry att jag inte har skrivit, har inte hunnit pga mkt plugg...Tills idag så hade vi presentationer inom The Feast på eng - lektionen  , vår grupp hade om The Labour Day . Anyway...hoppas att veckan för ER har varit bra. Min vecka har iaf varit sådär...  

Men nu sitter jag & chillar framför IDOL. Jag har fått nu 2 st favoriter som är André(även om han tappade bort sig i text. Tkt bara synd om honom) & Robbin. Här kmr deras framträdanden:


Andr%C3%A9%20Zuniga%20-%20Lilla%20lady

André       

Låt: Lilla Lady, Daniel Adams Ray


Robin%20Stjernberg%20-%20Alla%20vill%20till%20himmelen

Robbin  

Låt: Alla vill till himmelen, Timbuktu.


Jag kanske inte hinner att skriva under helgen pga ska plugga till 2 prov tills nästa vecka... Vilken rolig helg man har...NOT. 

Nu måste jag dra mig ner till sängs...  om inte jag skriver under helgen så vill jag säga ha en bra helg på er!! 

Ciao!!

Kram Olivia   

Av Olivia Edin - 12 oktober 2011 16:57

Hej!   

Jag går inte så mkt på bio men här är ngr filmer jag skulle vilja se(många fler) :

  •  Johnny English Reborn

  • Abduction 

  • Smurfarna

  • Alvin and the Chiomunks 3: Chip - Wrecked



PUSS & KRAM Olivia      

Av Olivia Edin - 12 oktober 2011 16:24

Tjenare på ER!!   

Hoppas att ni har haft en bra dagar tills nu...   För mig har det varit väldigt mkt under dagarna...jag har pluggat nu till 2 prov som jag ska ha nästa vecka. Det är historia & kemi.

När jag kmr hem från skolan så pluggar jag mkt. 

   

Så här ser min historia bok ut  

see u later!!! 

Olivia 

Av Olivia Edin - 8 oktober 2011 15:46

Shoo på er!                                                                                         

Hur e det med er då? Hoppas att ni mår bra   för att jag mår bra + att jag e bara lite trött för att jag har städat mitt rum.

Så här såg min dag ut:

  • Gick upp kl 8 för att jag skulle hinna till min kinesiska som ligger vid Gärdetsklan
  • Åt lunch
  • Gör mina läxor
  • Städat                                                                            
Så nu e jag ganska trött efter dagen... 
Jag hade tänkt äta Sushi till middagen & därefter ska baka en äppelpaj till  efterrätt. 
 
Kram Olivia   





















YES

Av Olivia Edin - 7 oktober 2011 23:18

Tjo!

Jag e glad över att Andre kom vidare   i IDOL till nästa fredag. När jag

fick höra att han kom vidare så blev jag väldig stolt och sa YES .          Här kmr det en bild av Andre som är tagen av TV4:                                                                      Han e as snygg, mkt söt & är väldig gullig                                  Sist men inte minst vill jag säga God Natt  

Seeyee Olivia   



Av Olivia Edin - 7 oktober 2011 21:04

Tjenare på er i mörkret!!  

Just nu sitter jag och tittar på IDOL, den jag gillar mest av IDOL är den söta & gulligaste Andre!!!  

Här sjunger Andre som sjunger The Lazzy Song av Bruno Mars:

Andr%C3%A9%20Zuniga%20-%20The%20Lazy%20Song

Andre   

Hoppas att du VINNER rubbet!!  

Många varma kramar Olivia     

Av Olivia Edin - 7 oktober 2011 19:42

Shoo på er!   

Äntligen e det fredag!!    Vad veckrona går snabbt...elr vad tkr ni? 

Snart e det höstlov, kan man tänka sig...

Jag längtar till när Saade Vol 2   släpps men som tur är så har jag reserverat CD:n på CDON.com för att få den signerad.  

Jag provade på lite nytt här nämligen byta textfärgen istället för bara svart   Här är Erics nya framsida till Saade Vol 2 som kmr ut i november!!!           Han e såå snygg                                                                                           Nä nu ska man se på IDOL skriver mer sen, det lovar jag  

Puss Olivia    





























Av Olivia Edin - 6 oktober 2011 21:51

Shoo!  

Nu tänkte jag säga god natt på er för att nu ska jag gå & lägga mig för att jag börjar tidigt(kl 8)  

God Natt Lever Pastej!!    

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards