Olivia Edin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Olivia Edin - 21 oktober 2011 21:34

Tja, tja!!   

Jag har precis tittat klart på IDOL, för att det är reklam elr det är Hellenius Hörna som är nu därefter får vi veta vem som kmr att åka ut!

Tkt synd om André för att han sjöng fast han var sjuk 

Här kmr det klipp från IDOL:


Andr%C3%A9%20Zuniga%20-%20Tiny%20Dancer

Vem: André   

Låt: Tiny Dancer, Elton John

Du kempade bra, fortsätt så!!  


Robin%20Stjernberg%20-%20Halo

Vem: Robin   

Låt: Halo, Byonce


H%C3%A4r%20dansar%20idolerna%20med%20Britney

Vilka: IDOL - deltagarna + Britney


Olivia   

Av Olivia Edin - 21 oktober 2011 20:12

Tjenare!    

Nu e det fredag , igen!! Det betyder att det e frdagsmys!!

Men nu ska jag se på IDOL!!  

Jag hejar på André & Robin!! 

 

Vem: André Zuniga!! 

(Bilden fick jag från FB, hans profil)    


Här är låten Fredagsmys:   







 Seeyhee!!!  


Kram Olivia  

Av Olivia Edin - 21 oktober 2011 17:13

Tjenare på er läsare!   

Igår var jag nämligen på Franska Skolans Insparksfest   . Det var toppen att vara där & dansa. Jag träffade ngra från min förra klass som också var där. Men det jag inte visste var att det kostade att lämna in jakorna, 30 kr, det är dyrt tkr jag. Festen började kl 22 & slutade kl 2, men jag stannade bara 1h för att jag började skolan kl 8.10 Själv tyckte jag att det var en lagom tid att gå hem...   Jag träffade bl.a Andreas, Johan, Gustaf, Elias, en ny kille som går på franska som hetter Henrik & många fler 

Vi dansade mkt & skrek så att man fick ont i halsen.

What ever...här kmr det en bild från igår:

Vilka: Jag & Andreas  



Det kmr fler bilder, det lovar !  

Men nu ska jag ät, skriver senare, så seeyhe!!!  


Olivia         


Av Olivia Edin - 20 oktober 2011 20:35

Tja, tja!!   

Nu kom äntligen CAMILLA kommit för vi ska åka tsm till insparksfesten

Här kmr det en bild på oss:





Vilka: Camilla & Olivia 


Nä nu måste vi dra & dansa loss...


See u later alorgator!!   


Kramar från Olivia & Camilla!!   

Av Olivia Edin - 20 oktober 2011 20:04

Shoo!    

Nu väntar jag tills Camilla ska kma för att sedanåka till insparksfesten. den börjar om ungefär 2h så jag är rätt så taggad inför den...  


 

Jag hade tänkt mig en liten frågestund, så ni får fråga mig vad som helst  så ska jag försöka svara på era frågor när jag har fått frågorna... 


Så ses vi kanske ute i världen...  


Seeyhe Olivia  

Av Olivia Edin - 20 oktober 2011 16:21

Hejsan svejsan på er!

Igår var jag & köpte en bakbok för att jaga hade tänkt baka under höstlovet som är nästa vecka... så här ser boken ut:




Årkar inte skriva mer...skriver inom kort, det lovar jag  


Peace  

Olivia    

Av Olivia Edin - 20 oktober 2011 15:49

Tjenare!  

Efter ett hårt plugg i veckan så kmr det roliga idag. Det är nämligen att jag ska gå på Franska Skolans Insparksfest   som börjar kl 22. Jag e väldigt taggad inför det... 



Så här ser biljetten ut för att kma in till festen... 

skriver lite senare om hur det var på festen & kanske lite bilder... 


See u later alorgator   

Olivia    

Av Olivia Edin - 20 oktober 2011 15:21

Tjoo på er!!    

Snart e det fredag igen...vad veckorna går fort, & nästa vecka så e det redag höstlov,  det betyder att då e det Halloween                            Denna vecka har det varit jobbigt för mig, haft 2 stora  prov, ämnena som jag hade var Ke & Hi .

Vi slutade kl 11 idag   , vi började skriva kl 8 & man fick sitta till kl 11 om man vill det...      

Plugget från igår inför ke - provet idag...  

Puss & Kram Olivia   









Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards