Olivia Edin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Olivia Edin - 20 oktober 2011 15:13

Hittade en hälsning från André:


Andr%C3%A9%20biktar%20sig


Jag tyckte att det var lite gulligt av honom.. 

Av Olivia Edin - 20 oktober 2011 15:04

Tja, tja!   

Jag hittade en ny låt som heter Gotta Be You av 1D  

Här har ni låten:


Nå...vad tkr ni om låten?  


 

Av Olivia Edin - 17 oktober 2011 17:15

Tjena!  

Imorn har jag hi - prov om antiken från kl 15.00 - 16.30 men som tur är att man ska välja ett perspektiv 


Titta vad jag hittade...


     

Så här kmr 1D ny skivomslag ut...                                                                     











                                                                                                                          Visst e dem snygga...                                                                                                                                                                            Och här kmr det en cover som André Zuniga har gjort: 


 Andr%C3%A9%20sjunger%20With%20you


Låt: With You, Chris Brown

André e så snygg & söt...  


 Måste gå...

Puss & kram Olivia   




Av Olivia Edin - 17 oktober 2011 08:22

Tja tja!    

God morgon!  

Gick upp kl 6.30 idag för att jag trode att jag började kl 8.00 men jag började igentligen kl 9.25

Till frukost åt jag gröt, jag vet att det är tidigt...men gröt är väldigt gott   

Här kmr ett lite roligt klipp som jag   åt:



Måste gå nu...seyh   


Olivia

Av Olivia Edin - 16 oktober 2011 21:18

Tja tja!

När jag skulle uppdatera min iPhone till iOS 5 gick allt verkligen allt bort som jag hade på min telefon...  men man får väll lada om apparna igen... Jag tkr att iOS 5 är en bra uppdatering men jag har lyckats med att telefonen pratar varje gång jag sätter på den, det är rätt så jobbigt att varje gång jag öppnar den så pratar telefonen...skumt... 


    Ciao Olivia  

Av Olivia Edin - 16 oktober 2011 21:02

Shoo på er!!   

Vad har ni gjort under helgen då? 

Haft en bra helg?

Jag har iaf pluggat till mina prov som jag har i veckan... ke & hi, vad gör man bara för att få ett bra betyg...                                                    

Hittade ett klipp från YouTube när jag hade paus:                                                  Klipp: Winter Flowboarding                                                                                Hörs senare Olivia   

















Av Olivia Edin - 15 oktober 2011 13:07

...så här kmr min vecka se ut:


Måndag: Eng - prov (läsförståelse)

Tisdag: Hi - prov (antiken), fr - läxa

Onsdag: ... kmr inte på vad jag har för läxor... 

Torsdag: Ke- prov men efter det jobbiga så kmr det roliga ska jag på Franskas Insparksfest

Fredag: Sv - läxa

Som ni ser så ska jag plugga rätt så mkt...

Av Olivia Edin - 15 oktober 2011 08:56

Här kmr det ett lite klipp från IDOL som har gjort en liten parodi:  



Bagge%20Bakers%20-%20Fest%20hos%20Bagge


Ses senare...   

Puss Olivia

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards