Olivia Edin

Alla inlägg under december 2011

Av Olivia Edin - 10 december 2011 07:58

Shoo! 

Hade ni en bra fredag igår??    

Det hade jag iaf, för att jag gick till Globen för att se Idol finalen med Daniel. Det bästa med det var att vi  satt på rad 18 parketen åt höger    Framför mig satt tex Paulo Roberto    inte långt alls, på 2:a sidan längst fram satt idolerna, hur häftigt var inte det...??   


Jag tyckte det var bra att Amanda F vann därför att Robin kmr att kma mkt längre tror jag... (Oftast e det så)   


Vilka: Paulo Roberto & jag 


Ngr bilder kmr snarast & många filmer, förmodligen lite senare   


Nu ska jag dra till universitet för att räkna ma i 9 h...  


Så ses vi senare...


Ciao


// Olivia    

Av Olivia Edin - 8 december 2011 19:44

Här kmr ett litet rep från Globen inför imorn:   


Tjuvkika%20p%C3%A5%20finalrepet

Av Olivia Edin - 8 december 2011 14:49

Hej!   

Idag har jag varit hos tandläkaren för att kolla om min tråd satt fast...och den gjorde det   Sedan gick jag till skolan. 

Lektioner idag:

  • Hi
  • Ke 

Det är bara 9 skoldagar kvar tills jag har jullov!!!   Dagarna går för fort, det är det possetiva....   



Vilka: MGMT

Låt: Kids 


Kram


// Olivia   

Av Olivia Edin - 7 december 2011 21:03

Av Olivia Edin - 7 december 2011 19:10

Vilka: 1D

Av Olivia Edin - 7 december 2011 13:34

Hallåå!   

Nu sitter vi (Anna, Málin & jag) här & väntar tills Xtra - matten som börjar om 1h 30 min.   

Jag har haft:

  • matte
  • bi
  • fr

Det är så dåligt av vår fr - lärare att ge oss glosor på 2 dagar innan, för att jag behöver minst 1 vecka på för att få in allt.

 

 

 

Puss & Kram

 

//Olivia    

Av Olivia Edin - 6 december 2011 17:43

Shoo!   

Under december finns det mkt filmer på bio som man vill se (man hinner inte se alla) :   

  • Alvin And The Chipmunks: Chipwreked:   

 


  • Sherlock Holmes 2: (Spännande)   


  • The Girl With The Dragon Tattoo: (Thriler)   


  • Mission Impossible 4: Ghost Protocol (Action)   


  • The Woman In Black (Scary)   


Men nu ska jag äta middag...   


Seeyhee

// Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards