Olivia Edin

Alla inlägg under december 2011

Av Olivia Edin - 15 december 2011 19:23

Shoo bre!   

Idag slutade vi kl 12.40. Efter skolan gick jag & Deniz till Media Markt vid Gallerian.    

Deniz tog en bild på mig & jag tog en på henne med hennes mobil:   




Av Olivia Edin - 15 december 2011 16:15

Min önskelista är:









Eric Saade 


kmr inte på emr just nu...(hehe)

Av Olivia Edin - 15 december 2011 16:09

... Ritsch Rap av Black Ingvars: 



Av Olivia Edin - 15 december 2011 15:48

Var är snön elr rättare sagt när kmr den?!   

Jag tycker att det inte blir ngn jul utan snön...    


Av Olivia Edin - 15 december 2011 15:40

Tja!

Nu på lördag ska Tiesto spela i Globen.   

Ni som inte vet vem det är så är han en känd DJ...  

Ska ngn gå på det?   





Av Olivia Edin - 15 december 2011 15:28

Shoo bre!   

Läste nys på Ola Svensson fb - sida att han klättrar upp på USA - listan .    

Han trängs med Rhianna & Usher skriver aftonbladet.

Om ni vill veta mer så på in på aftonbladet.se    


Kram

// Olivia   




 

Av Olivia Edin - 15 december 2011 15:13

Hallu!!     

Äntligen har Nicole skaffat sig Skype!!!   

För en liten stund så Skypade jag med Nicole men hennes internet var dåligt (hahah)  

Men det var ändå  roligt att snacka med henne   


Vem: Nicole   


Puss


// Olivia   

Av Olivia Edin - 14 december 2011 21:03


Hahaha   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards