Olivia Edin

Alla inlägg under december 2011

Av Olivia Edin - 16 december 2011 18:52

Hittade en rolig bild på ES:   

"Hotter Than Fire"   


Hahahahahaha...   

Av Olivia Edin - 16 december 2011 18:48

Tkr att "You Raise Me Up" är en väldigt bra låt för att den är en lugn låt...   Jag vet inte vrf...  


  

Av Olivia Edin - 16 december 2011 18:31

Läs mina kompisars bloggar:   


Sharon Shaark

sharoni.devote.se     


Malin Johanna Hultberg

malinhultis.devote.se    


Matilda Skanum

mmaatildaakkung.myshowroom.se    


Kram

// Olivia    

Av Olivia Edin - 16 december 2011 15:11

sHOLIVIPP!!  

Jag chillar hos min kompis nu och äter lussekatter.  Jag slutade KL 11.50 och ska senare hem för att plugga, eftersom om man går i skolan så måste man plugga. Det var väl allt för mig.

Som man sägerHollister:

Have a good one!!   



Kram


// Olivia & Andreas   

Av Olivia Edin - 15 december 2011 19:58

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards