Olivia Edin

Alla inlägg under december 2011

Av Olivia Edin - 6 december 2011 09:58

Tjaba tjena hallå!   

Igår Skypade jag med två  killar i klassen, det var lite awkward...men det var roligt att prata/chatta med dem!   

Idag har vi studiedag!!!  

Just nu sitter jag & Malin & spelar Wii!! (Mario Kart) 

Jag ska snart "plugga" ma!   

Här kmr en låt av JB:  


Vem: JB 

Låt: Santa Claus Is Coming  To Town   


Ha en trevlig dag


Peace

// Olivia     



Av Olivia Edin - 5 december 2011 21:09

Tjo!   

Idag har vi haft ett ke - prov..."roligt" (host,not) men efter provet kom det roliga jag, Anna & Malin gick hem till mig först för att äta middag (Köttbullar med macaroner) sedan gick vi till bion för att se på Breaking Dawn.   Anna kunde inte gå på bio med oss...   


Här nedan kan du se på trailen:   



Kram

// Olivia    

Av Olivia Edin - 4 december 2011 17:02

Tjo!

Det var länge sen man såg Maikel från Idol 2011 som kom 10:


Maikel%20Y%C3%BCksel%20-%20Moves%20like%20Jagger

Av Olivia Edin - 4 december 2011 16:31

Tjaba tjena!   

Nu kan ni redan höra IDOL 2011 vinnarlåten!!  

Det är sista IDOL som visas pga att de ska lägga ner. Istället för idol ska de sätta upp X-factor!   


Vem: Robin   

Låt : All This way

Skriven av: Darin


Vem: Amanda F   

Låt: All This Way

Skriven av: Darin

Av Olivia Edin - 4 december 2011 16:18

Tjo!
Sry om jag inte har skrivit de sista dagarna pga att jag har gått kurs för att öva matte inför Ma - NP My Accademy från kl 9-16 (lördag & söndag)   Den 14/12 har alla 1:or Ma - NP!!!!   + att jag har övat inför mitt ke - prov som jag har tills imorn...  

Vad fort det har gått jag menar redan 2:a advent men ingen snö...  men det är väldigt blåsigt ute + nu kmr kyllan...  


Medan jag pluggar så kan ni njuta av den är bildan av 1D   

 


Kram 
// Olivia   

Av Olivia Edin - 2 december 2011 21:49

Tja!   

Dagens låt av Robin:


Robin%20Stjernberg%20-%20Love%20is%20gone

Vem: Robin 

Låt: Love Is Gone; David Guetta  

Jag tkr att Robin e jätte bra, hoppas att han kmr till finalen!!    


Förra veckans låt: (om jag minns rätt)


Robin%20Stjernberg%20-%20Dedication%20to%20my%20ex


Vem: Robin

Låt: Dedication To My Ex; Lil Wayne, André 3000 & Llyd      



Av Olivia Edin - 2 december 2011 18:51

Tjo!   


Se%20idolernas%20rep

Av Olivia Edin - 2 december 2011 15:47

Tjo!   

Idag har jag varit i skolan, har haft eng, sv, fr & till sist ma! Slutade kl 14.20 idag...



Kram

//Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards