Olivia Edin

Alla inlägg under december 2011

Av Olivia Edin - 24 december 2011 11:17

Tja bloggen!   

Jag måste/vill se på New Year's Eve!!!   


Av Olivia Edin - 24 december 2011 10:01

Godmorgon Bloggen!

Nu e det äntligen julafton som alla har längtat till...elr?  

Ska fira julen hos min kusin som bor vid Nacka.   




Jag ville bara säga:

God Jul / Merry Christmas På Er Alla      


Julkram


// Olivia   

Av Olivia Edin - 23 december 2011 12:47

 

Av Olivia Edin - 21 december 2011 19:30

Tja bloggen!   

Sry att jag inte har bloggat under de senaste dagarna....har varit med ngr kompisar   

I onsdags hade jag filmkväll efter julavslutningen. Det var ngr från Franska & ngr från Östra som kom hem till mig. 

Jag tyckte att kvällen var väldigt roligt, hoppas att ni som kom hade roligt...  

Vi hyrde filmer (The Strangers)  & köpte lit gott gott...  


 



Här kmr ngr blider från filmkvällen (tagna av Deinz Jönsson):   





Här är Deniz som tog bilderna   


Ni borde in på hennes blogg... Deniz Jönsson   


Kram

// Olivia   

 

Av Olivia Edin - 21 december 2011 16:03

 Hej bloggen!   

Idag hade vi julavslutning i aulan, men först hade jag fr i 50 min, efter det gick jag & åt lunch (gröt) med Anna, Densiz & Malin   

Sedan hade vi äntligen julavslutning...  

Under kvällen kmr jag först gå till ett avresemöte med Explorius vid 18 tiden...efter så kmr jag ha en filmkväll med ngr av mina kompisar.... 

Vi  ska hyra en skräckfilm & en komedi!  









 

Av Olivia Edin - 20 december 2011 20:07

Hej bloggen!   

Tittar just nu på Anno 1790, en väldigt bra serie i 10 delar. Jag tkr att den är jätte bra & spännande... tkr att ni borde se den:   

Anno 1790   






Av Olivia Edin - 20 december 2011 19:38

Tjena bloggen!   

Imorn har jag julavslutning kl 14 - 14.45!!    

Men först ska jag ha en lektion (fr) som börjar kl 12 - 12.50 sedan är det rast tills julavslutningen börjar...   

Sen på kvällen ska jag ha en filmkväll med ngr kamrater...längtar!!!!  



Kram


// Olivia    

Av Olivia Edin - 20 december 2011 19:19

hahaha, jag vet att jag har dålig humor....  


Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards