Olivia Edin

Alla inlägg under november 2011

Av Olivia Edin - 4 november 2011 21:13

Tja!   

Här kmr det 2 st tolkningar från Audition:   



Andr%C3%A9%20sjunger%20Who%20you%20are

Vem: André

Låt: Who You Are

André tolkar Robins låt   


Robin%20sjunger%20Fr%C3%A5n%20och%20med%20du

Vem: Robin

Låtar: Here I Com/ Från & med du

Robin tolkar Andrés låt   

Av Olivia Edin - 4 november 2011 20:57

God kväll!

Just nu sitter jag & tittar på IDOL på min dator. Jag tkr att André & Robin e för bra!!    Mina favoriter!! Det kmr upp sångerna som de sjöng idag lite senare idag... Men nu får ni nöja med den här videon som jag hittade på YouTube under reklamen: 


Vem: André  

Kram så länge   

/Olivia     

Av Olivia Edin - 4 november 2011 18:02

Tjaba tjena alla läsre!!   

Här kmr det en till intervju som jag hittade på YouTube:   


Av Olivia Edin - 4 november 2011 17:51

Sho bre!!!   

Hoppas att ni har haft en bra frdag.

Jag har iaf pluggat bi för att jag har provet nästa vecka...   

Nu e det bara 2h kvar tills IDOL börjar, André ska vara med som tur är!! Alla vi blir så glada över att han tog det beslutet, elr hur?!?!

En intervju på André, Så gullig video tkr jag:   


Amanda%20kollar%20l%C3%A4get%20med%20Andr%C3%A9


Vem: André   


Av Olivia Edin - 3 november 2011 23:27

Shoo bro!   

Imorse var jag på ICA MAXI i 2h ungefär för att vi skulle handla inför 4 dagar + att vai kmr att ha gäster som kmr nu på lördag...Jag fick en film som heter "Kronjuvelerna"   .Vi kom ut ungefär kl 5, åt en sen middag, vi åt kraba efter middagen såg vi den filmen som jag fick.jag tyckte att den var spännande + att den var en toppen film, en film som jag kan verkligen rekomendera om ni inte har sett den förut                                   

Här kmr trailen till Kornjuvelerna:

 




GOD NATT!! Olivia  

Av Olivia Edin - 3 november 2011 16:30

Tjaba tjena!   

Kom precis till landet för en stund!  

När jag var på väg till båten då läste jag i Andrés blogg där stod det att han åkte till akuten & läkarna sa att han hade förmodligen lunginflamation, det e inte alls roligt... 

Han kanske inte pallar att vara med imorn men vi alla hopas att han kan vara med men om man e sjuk så e man

Alla vill att André ska bli frisk imorn, elr hur?!  

Jag vill säga till dig André, KRYA PÅ DIG!!

Min kärlek till dig!!    

Det e väldigt synd om dig & otur!    





Här kmr det en hälsning från André:

 

Andr%C3%A9%20kan%20tvingas%20l%C3%A4mna%20Idol



Många kramar Olivia   












Av Olivia Edin - 3 november 2011 09:40

Tjaba tjena!   

Här kan ni se när André sjöng lite låtar:   




  
 Vem: André

Måste åka nu Seeyeh 

Kram Olivia   

Av Olivia Edin - 3 november 2011 09:30

God morning!   

Nu ska jag åka till landet...BLÄ!!   Jag kan kanske inte skriva under de senaste dagarna pga internet e segt på landet...men ska försöka att skriva   



Vem: jag & André    

 


 

Vem: André   

Ha det bra så länge!  

Kram Olivia    

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards