Olivia Edin

Alla inlägg under november 2011

Av Olivia Edin - 25 november 2011 21:10

Tjo! 

Just nu sitter jag på "Skavlan", Björn Gustafsson är med... det var väldigt länge sedan man hörde honom i TV nu för tide...  

Han var med på Melodifestivalen 2008 som "reklam"


Här kan ni se honom:   


Vem: Björn Gustafsson   


Här kan ni se honom när han var med i Skavlan:  



Kram 

// Olivia   


Av Olivia Edin - 24 november 2011 21:55

Jaha då är det en fredag återigen... Ska sova nu så ses imorn!!  


Sommarbild

Vem:jag   

Var: Biarritz


Sleep seet dreams!!

// Olivia 

Av Olivia Edin - 24 november 2011 21:49

Funderar på att ha en liten fråge stund så nu får ni fråga mig i princip allt ni vill veta om mig  


    

Vem: jag (Gammal bild) hehe...  


Kram

// Olivia    

Av Olivia Edin - 24 november 2011 21:26

Här kmr det lite låtar/musik videos:


Vilka: Brogan Burnside ft. Christian Beadles

Låt: Love Confusion


Vem: Christian Beadles

Låt: Yes I Can


Vem: MattyBRaps

Låt: Suger Suger


Vem: Bruno Mars

Låt: The Lazy Song


Kram

// Olivia   

Av Olivia Edin - 24 november 2011 20:55

Tjaba tjena!

Allt bra med er? 

Jag vet att jag e barnslig men jag tittar på "Junior Eurovision Song Contest" & julkalendern varje år...(nästan alltid...)    

Den som reprensenterar Sverige i Junior ESC är...Erik Rapp. Här kmr hans vinnarlåten/musikvideo:


Vem: Erik Rapp

Låt: Faller


Årets julkalender är..."Tjuvarnas Jul"

Här kan ni se trailen, tydligen så kan jag inte hitta trailen just nu men jag visar den så fort den kmr ut... 


Men nu kmr jag till vilka som kmr att delta i årets Melodifestivalen 2012   

Här kan ni se vilka som kmr att delta:   




Kram 

// Olivia   


Av Olivia Edin - 24 november 2011 20:42

Hej!   

Just nu tittar jag på "Mitt i naturen"  

Tkr att det är intressant... 

Medans jag tittar på det så kan ni se en som har gjort en cover på låten "DJ Got Us Falling In Love" USHER:   


 

Vem: Sam Tsuim   


Kram 
//Olivia   

Av Olivia Edin - 24 november 2011 15:43

Tja!  

Hittade en grym kille från "America's Got Talent 2011!"   

Kolla här: 



Puss

// Olivia   

Av Olivia Edin - 24 november 2011 15:15

Tjaba tjena!   

Missade ni 1DTV? men det gör väll inget för att ni kan se det här nedan:     

Part 1:


Part 2:

Part 3:

Part 4:

Kram

// Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards