Olivia Edin

Alla inlägg under november 2011

Av Olivia Edin - 11 november 2011 23:22

En liten rolig grej innan jag ska sova...

Idag är det en liten speciel dag, det är nämligen 11/11-11

Titta på bilden jag kmr att lägga upp nu:


 

11/11-11  

Kramisar

// Olivia    

Av Olivia Edin - 11 november 2011 23:15

Tjaba tjena!!   

Under kvällen var jag på Stadsteatern med familjen, vi såg på musikalen HAIR!  

Den var grym tkr jag, jag gillar musikaler  

Här kmr det en trailer på musikalen men ej på stadsteatern:


 

Måste lägga mig  nu!!

See u alorgator!!! 


// Olivia   

Av Olivia Edin - 11 november 2011 22:55

Shoo bre!!   

Jag så på IDOL, gissa vem som åkte ut?   

Jo, det var söta ANDRÉ!!!!!    

Jag ville verkligen inte att André skulle åka ut!!!

ANDRÉ E BARA BÄST!!!!!!

Själv tkt jag att det skulle ha varit ngn annan som åkte ut!


Här kmr det när han sjöng idag   : 


Andr%C3%A9%20Zuniga%20-%20My%20girl

Vem: André    

Låt: My Girl, Temtation

Vem: André    

Här kmr det också Robin:

Robin%20Stjernberg%20-%20Reach%20out,%20I%E2%80%99ll%20be%20there

Vem: Robin   


Låt: Reach Out, Iil Be There

Seeyhe!!  

// Olivia 

Av Olivia Edin - 9 november 2011 18:53

Tja tja! 


Ville bara säga att ni kan också gå in på min Youtube - sida!!!

Här:

http://www.youtube.com/user/oliviaedin?feature=mhee 



Av Olivia Edin - 9 november 2011 18:42

Tjoo bre!!

Här nere kmr det videos från IDOL:   


Idolernas%20s%C3%A5ng%20i%20t-banan

Vilka: Robin & André   

Låt: With You; Chris Brown


Nyhetsmorgon:

Här kmr det ett lite klipp när Robin var med i "Nyhetsmorgon" från idag   


Robin%20i%20Nyhetsmorgon


Kram


// Olivia   

Av Olivia Edin - 9 november 2011 14:53

Tjabba tjena!!   

Jag vet att jag har varit dålig att skriva...  Jag ska försöka att skriva mer jag lovar det  , det kmr att bliså här när jag har prov men deppa inte för det 

Här kmr "Next To You" Chris Brown ft. Justin Bieber:   



Peace!!   

Kram


// Olivia   


Av Olivia Edin - 8 november 2011 19:47

Tjoo bre!!   

Jag e hemskt ledsen att jag inte har hunnit att skriva...just nu pluggar jag till mitt bi-prov & det förklarar vrf jag inte har skrivit...  Här kmr den nya musikvideon "Gotta Be You" 1D:  


Vilka: 1D

Måste fortsätta plugga nu ...

Kram

/ Olivia   




Av Olivia Edin - 6 november 2011 10:54

Godmorgon på er!!    

Sovit gott? Det har jag iaf gjort...la mig vid 2 tiden hihi. 

Vad skulle ni vilja att jag skriver? 



Kram

/ Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards