Olivia Edin

Alla inlägg under november 2011

Av Olivia Edin - 23 november 2011 17:39

Tjo!   

Haft en bra dag?    

Jag har iaf haft det... 

Dagens låt är "A Thousand Miles" av Ronan Parke:



Ni som inte vet vem han är så var han med i Britain's Got Talent 2009 kom 2:a plats.  

Det finns många unga som är väldigt duktiga nu för tiden...      





Av Olivia Edin - 23 november 2011 16:21

Tja!   

Hittade ett klipp i den engelska tidningen "The Sun"   

Läs här:   

 http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/bizarre/3953537/Little-Mix-and-Rihanna-are-hot-Swedish-and-Italian-women-are-er-hot-too.html 

Kram

//Olivia   


Av Olivia Edin - 23 november 2011 16:04

Tjo!

Nu har äntligen "Up All Night" kommit!!  












 


Vilka: 1D  

Slutade tidigt idag kl 10.25  


Gick till Stureplan för att titta på julbollen som var ovanpå svampen innen de skulle ta bort den under veckan, raport sa det i TV:n. Här kmr det en bild från Stureplan:


    

Ses!!

Kram

// Olivia   

















Av Olivia Edin - 22 november 2011 08:26

Tjo!  

Nu sitter jag just framför TV , tittar på MTV.     

Jag börjar sent eftersom vi inte har ngn bi - labb elr sv (jag har redan gjort mitt argumentatin förra veckan) Det e ganska skönt att ha avklarat det tk jag iaf. 

Väntar på tills Zhou kmr... vi ska "plugga" tsm .


Imorn kmr min CD som jag hade beställt på CDON.COM Jag längtar så, bara 1 dag kvar!!    


Nä nu funderar jag på att börja läsa min bok som heter "Efter Attentatet" av Yasmina Khadra


Kram så länge...  

// Olivia   


Av Olivia Edin - 20 november 2011 21:17

Tjo!  

...att det inte så långt kvar tills jag åker till New Zeelan.

När jag kmr till NZ så tänkte jag börja skriva på  eng...

längtar sååå tills jag ska åka!!  

Redan nästa vecka så e det 1:a advent, åh vad snabbt det har gått...elr vad tkr ni?   




NRJ

Av Olivia Edin - 20 november 2011 20:39

Tja!     

Ni som gillar 1D så ska ni inte missa att lyssna på NRJ Morgon med Knappeen & Hakim imorn kl 7.30   

De kmr att snack med 1D i telefon tror jag...   

Så här skriver NRJ Sweden (Official):

"Det är inte så glammigt att vara artist...signera 2000 album är inte en dans på rosor"    

GLÖM EJ ATT LYSSNA PÅ NRJ!!!   

Medans ni väntar så kan ni lyssna på 1D ( Gammal,jag vet...)    :

Vilka: 1D

Låt: Viva La Vida

Kram 

// Olivia   

Av Olivia Edin - 20 november 2011 19:40

Tjo!    

Sry  att jag inte har skrivit under helgen pga väldigt upptagen...

Så här så min helg ut:

Fredag:

  • Filmkväll + middag (Andreas & Simon åt middag hemma hos mig efter det så spelade vi Wii, lite senare kom Gustaf)    

  

Vilka: Andreas, GustaF, Simon & jag  


Vilka: jag & Andreas     

Lördag:

  • Kinesiska   
  • Plugg  
  • 50 - års fest   

Söndag:

  • Plugg

Kram 

// Olivia   

Av Olivia Edin - 17 november 2011 21:24

Tyckte att det här var så gulligt...

Kolla här:   

// Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards