Olivia Edin

Alla inlägg under november 2011

Av Olivia Edin - 17 november 2011 21:02

Tjaba tjena!   

Jag har skrivit en fr - dialog som jag e typ klar med den.   

Snart e det fredag igen...Om 2 veckor är det 1:a advent...  

Nästa vecka kmr "Up All Night" 1D



Spår info:   

  1. What Makes You Beautiful
  2. Gotta Be You
  3. One Thing
  4. More Than This
  5. Up All Night
  6. I Wish
  7. Tell Me A Lie
  8. Taken
  9. I Want
  10. Everything About You
  11. Same Mistakes
  12. Save To Night
  13. Stole My Heart

Om 2 veckor kmr "Saade Vol 2"


 

Spår info:

  1. Sky Falls Down feat J-son
  2. Rocket Science
  3. Hotter Than Fire feat DEV
  4. Loves Is Calling
  5. Crashed On The Dance Floor
  6. Explosive Love
  7. Backseat
  8. Feel Alive
  9. Fingerprints
  10. Without You I'm Nothing

Längtar sååå!!!!  


Men nu ska jag lägga mig & borsta tänderna...   

God Natt!!!   

// Olivia 

Av Olivia Edin - 16 november 2011 16:19

Tja! 

Ni vet väll att ni kan förhandsboka One Directions nu CD NU CDON.COM. 

Om man förhandsbokar nu så kan man få fri frakt + att man får deras autograf!!!   

Jag har redan bokat, så jag tkr att ni som gillar 1D ska nu oxå boka NU!!!

Först till KVARN!!! 

Här kan ni boka nedan:


http://cdon.se/musik/one_direction/up_all_night_(signerad_%2b_fraktfri_leverans)-16989182


Och här är beviset att 1D signerar skivorna:   



Så här kmr CD:n se ut:   


 


Längtar sååå tills jag får CD  till min brevlåda....!!!   



Kram

// Olivia   

Av Olivia Edin - 14 november 2011 07:48

Godmorgon!   

Lite roliga videos kmr här:

FAIL:   





Av Olivia Edin - 13 november 2011 20:12

Tjaba tjena!

Ni som inte vet att Eric Saade e en av mina idoler så e han det... så här kmr det lite bilder på honom:


  


  

  

 


  

 

 

  

Vem: Eric Saade    

Kram

 // Olivia   

Av Olivia Edin - 13 november 2011 19:16













Tjo!   

Vad har ni gjort under helgenn då?   

Så här såg min helg ut:   

  • Stadsteatern (HAIR)
  • Bil tur
  • Båtmässan

Kram


// Olivia   





6h

Av Olivia Edin - 13 november 2011 17:48

Tjo!

Kom precis hem från båtmässan, var där i hela 6h.  

Kmr en bild på André:


 

Tagen av: Robin

Måste äta nu...   



// Olivia   

Av Olivia Edin - 13 november 2011 10:15

Tjo bre!!

Kom på en sak det är ju FARS DAG!!   


Till alla pappor "GRATTIS PÅ FARS DAG"   

Har funderat under morgonen om att åka till Båtmässan med pappa...Jag gör nog det   

Har ej taggit bilden själv men här är en bild på båtmässan:   


  

Måste nog killa nu...så seeyhee later


//Olivia   

Av Olivia Edin - 12 november 2011 13:29

Tjaba tjena!!   

Imorse var jag på kinesiska...segt att gå upp tidigt på en lördagsmorgon...9.30 - 12

När jag var inne på datorn så hittade jag två klipp på André:  


Vem: André   

Var: En musikal




Vilka: André & Viktor  


Måste gå nu...

Bloggar senare...

Puss & kram
// Olivia    

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards