Olivia Edin

Alla inlägg under november 2011

Av Olivia Edin - 5 november 2011 23:42

Tjaba tjena!   

Så här har mitt lov sett ut från fredags:

  • Varit med Andreas & Simon   
  • Bio 2 ggr   
  • Middag med kompisar   
  • Varit med Daniel   
  • Plugga   
  • Vara på landet   

Vilka: Jag & Andreas   

God natt

/ Olivia  

Av Olivia Edin - 5 november 2011 23:24

Tjaba tjena!!   

Har lite tråkigt så jag tänkt visa er lite sommar minnen från sommras   

Här kmr dem:   




Vilka: Jag & Måns    


Vilka: Anton & jag    





Vilka: Jason Derulo & jag      

Kmr fler inom kort  


Kram

/ Olivia   

Av Olivia Edin - 5 november 2011 23:08

Shoo bre!!     

Jahap, snart e lovet över...  TRIST... men här kmr det lite bilder på mig, hehe...:




 








Vilka: Jag & en hund     






Vem: Jag ( Jag bjuder på mig själv)    


Ses

/ Olivia   

Av Olivia Edin - 5 november 2011 22:51

Shoo bre!!   

Den här reklamen tkr jag e bra --> ICA reklamen    

Kolla här:



Ses

/ Olivia   

Av Olivia Edin - 5 november 2011 22:28

Tjaba tjena! 

What's up??   

Idag har jag barat pluggat till bi...  Nu har jag (vi) gäster som kom vi 6 tiden   De är väldigt trevliga tkr jag   

Nu kmr dagen låt & det är.... "Fest i hela huset" av Basshunter:














 

Kram

/ Olivia       


...

Av Olivia Edin - 5 november 2011 10:28

Av Olivia Edin - 4 november 2011 22:11

Sho bre!!   


Vem: André   

Av Olivia Edin - 4 november 2011 21:20

Tjo!    

Här kmr min 2 favoriter från IDOL:  


Andr%C3%A9%20Zuniga%20-%20Here%20I%20Come/Fr%C3%A5n%20Och%20Med%20Du

Vem: André   

Låtar: Here I Come / Från & med du   


Robin%20Stjernberg%20-%20Who%20you%20are

Vem: Robin   

Låt: Who You Are


Kram

/ Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards