Olivia Edin

Alla inlägg under januari 2012

Av Olivia Edin - 5 januari 2012 13:10

Hellu bloggen!   
Idag är det 13 dagar efter julafton...vad dagarna går fort när man har love + roligt....    Min dag:

  • plugga
  • filmkväll 





Klänning: Hollister          



Paece

// Olivia    

Av Olivia Edin - 4 januari 2012 18:12

Tja! 

Igår kväll såg jag en väldigt bra film som hete Pearl Harbor, det är en sann historia.

Det är en rekommendation från mig...filmen är en action film, jag tkr att den är väldigt sorlig    men oxå bra på samma gång...    

Här kmr trailen:  



Här kmr lite kort vad filmen handlar (baksidan av fodralet):

  • "Det är den 7 december 1941 när de japanska Zeroplanen sveper in över Hawaiis kust. Överraskningen blir totalt när planen går till attack mot flottan, & ngr min förvandlas idyllen till ett brinnande & exploderande inferno. Desperat försöker piloterna Rafe McCawley & Danny Walker gå till motattack. Lika desperat försöker sjuksköterskan som båda är förälskade i, ta hand om alla skadade - samtidigt som nästa anfallsvåg slår till med full styrka"
Måste äta nu...   
See you later
// Olivia   
Av Olivia Edin - 4 januari 2012 18:04

Tjenare bloggen!   

Min dag idag:

  • gått på promenad   
  • varit på stan med syrran & min kompis Andreas   
  • efter stan gick vi hem till mig

Vi gick till Hollidter. 

Jag köpte en klänning (bild kmr). Jag tkr att Hollistar har fina kläder...   


Peace 

//Olivia    

Av Olivia Edin - 3 januari 2012 16:34

Hej bloggen!

Idag har jag varit på stan med mamma för att titta på lite nya kläder inför min resa...jaha, snart närmar det sig när jag ska åka till NZ...

Har inte så mkt att säga idag men imorn kanske...


Kram

//Olivia   

Av Olivia Edin - 3 januari 2012 11:25

Hejsvejs!

Sry om jag inte har bloggat under 2 dagar, har gjort lite läxor...

Igår var jag på Stadsteater med familjen, vi såg på Lyckan

Måste gå nu, skriver senare under dagen


Love 

// Olivia

Av Olivia Edin - 1 januari 2012 14:35

Tjo!   

Jaha, idag är det 1:a dagen på året (2012)...   

Jag gick upp vid 12 tiden idag därför att jag ,kom hem vid 3 tiden....

Det var en väldigt fin nyårskväll med alla fireorksKungsholmen


 






Love

// Olivia       

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards