Olivia Edin

Alla inlägg under januari 2012

Av Olivia Edin - 11 januari 2012 15:10

Hejsan svejsan!   

Haft bara 3 st lektioner idag:

  • muntliga ma-nationella...
  • bi
  • fr läxa comme d'habitude (som vanligt)   

Imoron så skulle man ha presenterat sitt grupparbete men vår bi-lärare sköt upp det till next week, ganska skönt för då har man tid att öva...  Ist så ska man vara klar med ett annat arbete (Peak Oil) som man bara ska lämna in.  



Kram

//Olivia   

Av Olivia Edin - 10 januari 2012 17:59

Hejsan!   

Jaha, då var det slutlovet...dags att ta ny tag för skola & kämpa sig fram till det betyg man vill ha... 

Nu e det exakt 2 veckor kvar tills jag åker...(snyft)   jag kmr sakna min familj & alla mina vänner, speciellt min BFF...   

Idag har jag haft:

  • Ke-labb
  • Sv
  • Fr
  • Ma
  • So

Började kl 8 --> Slutade kl 15.10

Har inte gjort så mkt förutom det...  


Nu har pappa gäster för att prata om segling från KSSS...  


Här kmr en låt som är med i The Karate Kid   

Remember The Name (Fort Minor):   



Peace & Love!!

//Olivia   &    

Av Olivia Edin - 9 januari 2012 16:09

Tjaba tjena!   

Idag har jag & mamma varit på stan för att köpa lite saker in för resan...

Jag har köpt:   

  • 2 st böcker: En om Sthlm & Let Me In (Eng)
  • Strumpor 
  • Skor (Marzio)

   


Kram
// Olivia    

Av Olivia Edin - 9 januari 2012 15:36

Hejsan Hopsan bloggen!   

Idag fick jag mina flygbiljetter till New Zeeland.   

Jag flyger från Arlanda --> Heathrow --> 2h 40 min,

där efter från Heathrow --> Hong Kong som --> 11h 40 min,

efter det så flyger jag från Hong Kong --> Auckland --> 10h 40 min

sist men inte minst från Auckland --> Palmerston North --> 1h 5 min. Det tar "verkligen" inte lång tid att åka till NZ... 


 


Love

// Olivia    

Av Olivia Edin - 8 januari 2012 17:42

Hejsvejs!   

Idag har jag varit på Morderna Museé med familjen för att mamma ville gå & se på Turner, Monet & Twombly...åh vad roligt det var...!! (or not)  


Efter att jag hade varit på museét gick vi hem för att jag, pappa & syrran skulle gå till F&S. 



Men iaf jag har nu 2 dagar kvar av mitt jullov...  


Vi hörs...   

Love    
//Olivia 

Av Olivia Edin - 7 januari 2012 17:30

Sho bloggen!     

Vad lovet har gått snabbt! 

Idag har jag jobbat lite med mitt skolarbete om Peak Oil...annars har jag bara slappat & spelat lite Wii (hehe)... 

Nu väntar jag gästerna som kmr ungefär vid 18 tiden så jag måste gå nu.   

Skriver mer lite senar om jag hinner idag...



See You Lator Alligator!

Love

// Olivia   

Av Olivia Edin - 6 januari 2012 17:59

Hej bloggen,   

Jag slänger in ett litet inlägg här, och med jag så menar jag Andreas. 

Jag chillar med min BFFAEAEAEAEAEAE!! (Best friend forever and ever.....)   
Iaf vi tänkte kolla på den episka filmen romeo och julia, åååh förlåt jag menar gnomeo och julia! woooopsyy!

men innan det ska vi käka lite,   

BYe Bye!! 

Här är en bild på en fantastisk tjej:


    

 


Peace N Love

// Andreas & Olivia   

Av Olivia Edin - 6 januari 2012 12:15

Tja tja!   

Idag är det en röd dag dvs all affärer är stängda (bortsätt mataffärer)...  

Igår hade jag en filmkväll med ngr kompisar, vi gjorde olika saker som att spela Wii, spela poker & se på film

Filmer vi hyrde:

  • Dinner for Schmucks
  • Phirana

Det var roligt att ha dem här!  




 


    


Vad jag ska göra idag:

  • Ett skolarbete om Peak Oil
  • Vara med Andreas   

Ha en bra dag! 

Love

//Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards