Olivia Edin

Alla inlägg under januari 2012

Av Olivia Edin - 14 januari 2012 20:28

Hallååå där!   

Igår fre 13/1 var jag hos min BFF på filmkväll. Vi såg på Alex Rider! 

Den var lite seg i början men spänningen kom under mittens gång...  

inte så bra kvallite på trailern, sry...   



Han som spelar Stormbreaker heter Alex Pettyfer, han e SnYgGiSh!!!   


 

Fler bilder från igår kmr snarast...!    


Huge

//Olivia     

Av Olivia Edin - 14 januari 2012 18:36

Hellu!   

Idag har jag varit på stan & fikat med en gammal klaskamrat som gick i samma klass sedan ABC --> 9:an som heter Cornelia. 

Vid 1 tiden skulle vi träffa varnadra vid Sture P för att ta ngt att äta (bakelser), sen gick vi på stan.

På stan köpte jag:

  • sladd (projector) till min MacBook Pro
  • tröja


Från: Hollister

Pris: 900 av 30%

Tröjan är väldigt skön att ha på sig om man   ...  



Sladden  till för projektor   

När jag var ute så tkt jag att det var väldigt   , det var ungefär -1, så jag frös... 

Det var min lördag det... 


Love

//Olivia   

Av Olivia Edin - 13 januari 2012 17:17


  

Av Olivia Edin - 13 januari 2012 16:43

Hellu!!   

My lessons 2day:


  • Eng
  • (Tandläkaren)
  • Sv (lärare sjuk)
  • Fr (läraren kom ej)
  • Ma

Även om det är fredag den 13/1 (Otur) så det var en välditg softish dag...  


Ikväll ska jag till min BFF på filmkväll hemma hos honom!  


 


Love
//Olivia    

Av Olivia Edin - 12 januari 2012 19:11

Hejsan svejsan!    

Efter skoldagens slut (12.50) gick jag på stan för att titta efter en ny väska som jag ska ha med mig till NZ. Jag gick till butiken Björn Borg, hittade en väska som hade 50% REA...   


Core Flapbag Björn Borg Bags Blå

Väska: Björn Borg

50% REA dvs --> 299 kr



Love

//Olivia   

Av Olivia Edin - 12 januari 2012 18:29

Shoo bre!   

Som jag har sagt så ska jag mellan landa i London & Hong Kong, det kmr bli fantastiskt att mellan landa i Hong Kong för att jag har aldrig varit där...  

Jag kmr att vänta i London --> 6h & jag kmr att vänta i Hong Kong --> 5h ungefär...  



Love
//Olivia     

Av Olivia Edin - 12 januari 2012 18:17

Helllu!   

Mina lektioner:

  • So
  • Bi
  • Ke

När jag hade lunch gick ngt av från min tänderna, inte roligt alls...det gör inte ont men det e inte så snyggt... 

Ska gå till tandläkaren imorn för att laga det som var sönder  

Jag tkr att 1:a veckan har gåt fort, redan fredag imorn... 



Huge
//Olivia    

Av Olivia Edin - 11 januari 2012 15:48

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards