Olivia Edin

Alla inlägg under januari 2012

Av Olivia Edin - 19 januari 2012 14:33

Hellu!   

Sry om jag inte har skrivit de senaste dagarna...  

Igår träffade jag min BFF eftersom jag slutade tidigt...det var roligt att träffa honom  , jag kmr att sakna dig!! (du som läser det, vet vem jag snackar om, elr hur...?)   

Det var nämligen så att jag deckade när jag kom hem från min BFF...  

Så här såg min dag ut:

  • Fy (pga lärare sjuk)   
  • Hi
  • Bi
  • Ke

På bi lektionen hade vi (Hampus & Uros) föredrag om "Avfall", sjäv så tkr jag att det gick väldigt bra.   

Bra jobbat till min grupp!!   




Love

//Olivia    


Av Olivia Edin - 17 januari 2012 17:43

Hellu!   

Lektioner jag har haft:

  • sv
  • fr
  • ma
  • hi

När jag kom hem såg jag ett stort paket, jag insåg då att det var min One Piece som jag hade beställt för ngr dagar sen...  

Så här ser jag ut i den nya One Piece:


 

(inte så bra bild/färg...)  


Puss

//Olivia   


Av Olivia Edin - 17 januari 2012 08:34

God morgon!   

Gick precis upp för att jag har sovmorgon till kl 9.30, skönt va?     

Jaha nu e det exakt 1 week left 


 

Av Olivia Edin - 16 januari 2012 22:15

Mors mors!

Funderar på att börja   nu för att det börjar bli lite sent (hehe)



God Natt!


//Olivia   


Av Olivia Edin - 16 januari 2012 22:04



 Eric Saade + more...    

Av Olivia Edin - 16 januari 2012 17:41

Heelllluuu!!   

Snart närmar det sig, dagarna blir mindre & mindre...dvs bara 8 dagar kvar, det är inte klokt... 

Jag ringde min hostfamily i lördas   ,  mamman sa att jag skulle bo hos deras grannar i ngr dagar därför att de skulle över till Australien...   

När jag är där nere så kanske jag inte kan skriva lika mkt (ska försöka) , men när jag skriver här så ska jag börja skriva på eng istället för sv därför att jag ska försöka få andra läsara där nere oxå...  


   


Love

//Olivia     

Av Olivia Edin - 15 januari 2012 16:53

Halluuuu!

Idag har jag varit på med min far... efter det gick vi till Gallerian för att köpa ngr saker innan jag åker, det är bara 9 days left

Annar har jag inte gjort så mkt.

Kom precis från massagestolen som jag har hemma...  


 

Av Olivia Edin - 14 januari 2012 20:50

 



                 


Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards