Olivia Edin

Alla inlägg under april 2013

Av Olivia Edin - 20 april 2013 23:35

Tjatja!
Nu hade jag tänkt att ha en liten frågestund...ni frågar jag svarar, lätt som en plätt!
senare svarar jag här på bloggen


 

 

Kram

//Olivia

Av Olivia Edin - 20 april 2013 22:55

 

Min host family, miss them alot...!!   


 


 


 


             


 


 


Fortsättning följer...


Av Olivia Edin - 20 april 2013 22:39

Tjena mosh!   

 

Hoppas att alla mår bra, jag mår iaf bra men ganska trött efter en hel skolvecka...i onsdag hade jag ett Sv-NP muntliga, det gick hyfsat bra tkr jag.

Vädret har varit lite konstigt tkr jag, under veckan lite    sedan regn, för det mesta regnade det hela veckan...men just idag så kände man en vårkänsla.   


Lite sent men jag hade iaf en liten middag för ngr av mina vänner förra lördag därefter såg vi på en skräckis (kmr ej ihåg vad den hette...) hehe...& en komedi (Neighborhood Patrol)


 


 


 


 


 


 


Idag gick jag ut eftersom jag tkt mig "vrf ska man sitta inne i ett sånt här fint väder" & att man fick en vårkänsla så jag & mamma gick ut på stan. Vi köpte en tröja till mig från Gant på NK!   


Ska försöka att skriva mer här på bloggen men skolan går ju alltid först elr...?!


Ha det bra till dess!!   



P&L
//Olivia   

Av Olivia Edin - 1 april 2013 21:18

Här är ett litet smakprov på musikalerna jag såg

 

Rock Of Ages    

Den var den bästa musikalen av de här 2 musikalerna jag såg under de 3 dagarna i London




Jerrsey Boys  Jag tkt att den var såfär bra...   



Av Olivia Edin - 1 april 2013 20:44

 

Vem: Jag vid en telefonkiosk 

 

 

Vem: Jag vid Buckingham Palace

 

             

Big Ben                 London Eye                                                               Shakespeare Theatre

 

 

London Eye

 

 

Shakespear Theatre

 

 

Buckingham Palace & Big Ben

 

 

Harrods

 

 

Som ni ser Primark


  



 

Vilka: Jag & ngn som jobbar på Abercrombie & Fitch    

 

 

  

 

 

Vilka: Jag & Teddy Bear   

 

 

Piccadilly  Circus

 

 

M&M Store

 

 

Perfum & Lipgloss 

Store: Victoria secret

 

 

Awesome musikal "Rock Of Ages" U must see it!!!!    

 

 

 

 

 


 

 

 

Happy Easter!!   

 

Love

// Olivia   


Av Olivia Edin - 1 april 2013 18:03

Hejsan hoppsan!   

Jag har haft väldigt mkt upp på den sistone...men nu e det äntligen påsklov & det är skönt. Under de 3 senaste dagarna har jag varit i London med familjen. 

Vi var:

  • Oxford
  • Big Ben
  • Buckingham Palace
  • Harrowds
  • Musikaler (Jerrsey Boys & Rock Of Ages)   
  • Abercrombie & Fitch   
  • Modern art
  • Primemark

P&L 

//Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards