Olivia Edin

Alla inlägg under april 2013

Av Olivia Edin - 23 april 2013 22:20


  


   


    


    


  

Av Olivia Edin - 23 april 2013 22:00

God kväll!

Idag gick jag upp som vanlig 6.40 eftersom jag skulle vara redo inför sv-NP läs & skrivförståelse som började kl 8-11 efter NP hade jag Fr, Ma & hi som sista ämnet innan jag slutade...Denna torsdag är det den sista delen i sv-NP som är en skrivuppsats... 

Imorn kmr Eric Saades ny singel ut "Coming Home" längtar 

Här kan ni förlyssna på singeln genom att trycka på länken Eric Saade elr genom att trycka på bilden:

 


 

Medans ni väntar på hans nya singel så kan ni lyssna på den här låten:

 

 


Av Olivia Edin - 22 april 2013 17:48

Tja tja!

Idag började jag som vanlig kl 8...väldigt trött eftersom jag la mig ganska sent igår typ 12 därefter kunde jag inte sova efter 1 h kanske...men men sånt e livet om man har mkt att göra i skolan...

 

Här är ngr låtar som elugnande om man tex gör läxor elr ngt om man tkr om lugnande låtar:

    

Av Olivia Edin - 21 april 2013 20:27

Ni borde se det här dans gänget som ska vara förband till JB-konserten under de 3 dagarna han ska vara här i Sthlm, ganska coolt tkr jag eftersom de blev typ bara kända efter 3 dagar typ...


Av Olivia Edin - 21 april 2013 19:50









Sydney:



 


 


 


Vans of the wall 


 


 


Bondi Beach:


 


 


 


 

Av Olivia Edin - 21 april 2013 11:39

Här nedan kan du se ett klipp från min skola som jag filmade när vi hade Shakespare day.

Enjoy it!


Av Olivia Edin - 21 april 2013 11:08

Har jag sagt att jag har varit i Aussie?

Kanske jag inte har sagt men jag var där när det var sommarlov (Nz årstid). Jag var där under 12 dagar med andra exchange students. Som kom bla från Tyskland, Brasilien mm.

Det var jättevarmt var man än var så var det VARMT, spelade ingen roll om man stod i skuggan...

De platser jag var i:

  • Queensland
  • Sydney
  • Melmbourn


Kmr inte ihåg alla ställena jag var på...

 

Här nedan kmr lite bilder:

Australia Zoo:

 

 


 


 

Var: Australia Zoo

En klasiker om man åker till Aussie...ETT MÅSTE OM MAN ÅKER DIT!!


 


Kängury


   


Fraser Island:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Fortföljning följer...




Av Olivia Edin - 21 april 2013 10:44

God morgon på er!   

När jag vaknade tänkte jag på NZ...vet ej vrf, kanske för att jag saknar landet...

Man tänker sig vad året gick fort att vara en exchange student & nu är man tbx till Sthlm...   

Här nedan kmr ngr bilder från sista dagen i skolan innan det var deras sommarlov:

 


 

Vilka: Tala & jag 

 


 

Vilka: Jag & Toni

 

 

Vilka: Chris, jag & Cruis

 

 

Vilka: Jag & Seth

 

 

Vilka: Tem & jag

 

 

Vilka: Vea, jag & Eddie

 




 

Vilka: Callum, jag & Sebastian (Finland)

 

 

Vilka: Jag & Alex

 

Idag är det strålande   ute. Själv tkr jag att manska utnyttja dagen med att gå ut i det fina vädret ist för att sitta inne....


L/P
//Olivia   

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards