Olivia Edin

Alla inlägg under juni 2013

Av Olivia Edin - 17 juni 2013 22:50

Här är ngr bloggarsom jag tkr är bra & det är dem jag läser:

Zara Larsson

Ni som gillar The FOOO Läs här

Laila Wahlgren

Pernilla Wahlgren

Viktor Frisk

Albin Palmgren

 

Ni borde läsa ngn av deras bloggar...!!!

 

Puss 
Olivia E

Av Olivia Edin - 17 juni 2013 22:28

Hejhej!

Snart är det midsommar, bara ngr dagar kvar då ska man lägga blommor under kudden & dröma om sin "drömkille"   

Det är ganska tråkigt här hemma just nu efter som vi håller på att bygga om vårt kök. Vi har anlitat arbetare som ska renovera det. 

Jaha, imorn åker Tina (utbytesstudent från Taiwan).... Kmr sakna henne eftersom hon följde med mig på saker som jag gjorde... 

Lite bilder som jag inte har lagt upp som kmr i det här inlägget ist:

 

Vad man blir sugen på jordgubbar...när de kmr så vet man att sommaren har kmt...   


 

När jag grillade förra helgen


 

Usch vad det regnade & åskade den dagen när jag tittade på när pappa seglade drake....


 

Sola är alltid lika skönt även på havet...


 

Jag när jag var på Gotland


 

Swag   


 

Hey   


 

Mmm, Calippo är alltid lika god när det är varmt

 

Kram
Olivia E

Av Olivia Edin - 17 juni 2013 22:21

          

Av Olivia Edin - 16 juni 2013 23:45

Hejhej!

Har inte gjort så mkt idag efter som man inte kan göra så mkt här ute på landet när det är helt öde...dessutom när det regnade   & åskade...    

 

  

Undrar var regnbågen går till, kanske en skatt skatt som man brukar säga...   

Vi hade varit på landet under helgen eftersom vi var tvugna att åka in för att Tina (Utbyttesstudent) skulle packa sina saker innan hon åker hem, hon åker nu på tisdag. Vad tiden ahr gått fort för henne, jag har ju liksom bara varit hemma nu i ett halvår...Tiden går fort när man har det roligt

 



Godnatt på er!    
//Olivia

Av Olivia Edin - 15 juni 2013 20:41

God eftermiddag!
Idag gick jag upp kl 8 för att hinna med båten Cinderella till Svartsö. Idag är det ett väldigt fint väder men ändå blåsigt.
Här sitter jag ' har tråkigt med inga vänner här ute, helt ÖDE...!!



 

En spindel som äter upp en mygga

 

En fjäril som jag hittade på min tröja

 

Salta nötter...

Av Olivia Edin - 14 juni 2013 22:42

Hellu!

Vilket väder vi hade idag, det var jätttekonstigt. Först var det regn sedan sol efter det var det ösregn därefter blev det fint väder sedan på kvällen blev det mer regn & åska.

För det mest har jag varit hemma. På eftermiddagen gick jag, Adrian, Sara & Tina på bio. Vi såg Scary Movie 5. Jag tkt att den var rolig, har alltid tkt att filmerna har varit lite läskiga me inte den sist filmen som vi såg idag

 


Kram 
Olivia

Av Olivia Edin - 13 juni 2013 12:49

Tjena morch!

Igår fick jag äntligen sommarlov, kan inte fatta att jag har gått ut första ring...!! Det är väldigt skönt att ha det nu i 10 veckor framåt! Det är s

Efter skolavslutningen gick jag & ngr vänner till Grönan, det är en liten tradition för mig eftersom jag bara går till Grönan en gång om året...det är ganska dyrt att gå till Grönan tkr jag iaf...Vi var där från de öppnade till de stängde ( 12-23)

Jag åkte allt till och med Fritt Fall Tilt!! 

Det var verkligen en fin dag för att gå på Grönan. 

 

 

 

 


Jag & Nicole

 


Jag & Deniz

 


Axel

 

 

 


Andra raden: Sussan & jag

Första raden: Nicole & Deniz

 


Deniz

 


Abbe

 


Jag & Nicole

 


Abbe & jag

 


Abbe

 


Jag gjorde DET...jag åkte FRITT FALL TILT för första gången OMG!!!!

 

 

     '

 

Och nu sitter jag bara hemma och chillar, sov till kl 11, det var skönt eftersom jag nästan aldrig sover så länge...

vädret är ganska mullet, det regnar...

Jag ska inte göra så mkt idag...

 

Kram

Olivia

Av Olivia Edin - 8 juni 2013 21:48


Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards