Olivia Edin

Alla inlägg under mars 2012

VMS

Av Olivia Edin - 7 mars 2012 09:30
Av Olivia Edin - 7 mars 2012 08:35

Shoo bre!   

Det här inlägget tar jag på svenska...lol

Idag börjadejag kl 9.30 (varje onsdagar)

Mina ämnen var idag

  • Sport
  • PE
  • Data
  • Auditorium (Aulan)
  • ESOL

Jag har alltid tyckt att en kille en söt i skolan...under rasterna går jag & pratar med honom (Ludde) medans mina kompisar (Stina, Emma & Anna) sitter på en bänk & börjar   ...(varje gång när jag går fram & pratar). Själv tkr jag att de är   ...elr rättare sagt det är fel att skratta varje gång jag försöker prat med honom...LOL   Men jag tkr att det är roligare här på NZ än i Sthlm, dagarna går fortare när man har rolig...  


Btw förra veckan fick jag mitt ID kort...så här ser det ut:




P.S Namnen jag har sagt är inte deras riktiga namn...


Have a nice day (Sthlm) / Have a nice night (NZ)!!  


Love
//Olivia    

Av Olivia Edin - 5 mars 2012 09:30

Hi everyone!

I want to learn how to do backflip someday... 


 

Av Olivia Edin - 5 mars 2012 06:40

Now u can ask me questions...!!  


 


Kram
//Olivia 

Av Olivia Edin - 5 mars 2012 06:32

Kiora!   

How was ur day?   

My subjucts was:

  • Computer
  • ESO
  • Math
  • Photo
  • Sport
At morning it was very cold but at the end of day it was quite warm...
     
Love
//Olivia     
Av Olivia Edin - 4 mars 2012 03:01

Today I went to Wellington with my hostfamily & now I'm home now


Hahah lol   

Av Olivia Edin - 3 mars 2012 09:54




Don't forget to listen to Amazing (Danny)

Click on the pix if u want to listen(if u got Spotify):


Av Olivia Edin - 3 mars 2012 09:38

I need to watch this movie whene it's in cinema:   


Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Previous Year

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Ovido - Quiz & Flashcards