Olivia Edin

Direktlänk till inlägg 3 augusti 2013

My wish came true

Av Olivia Edin - 3 augusti 2013 22:14

Hejhej!

Här kommer det bilder #pix från gårdagen (#ComingHomeTour by #EricSaade)








  
     

Fattar ni hur #GLAD #HAPPY är nu...?!!

MY WISH CAME TRUE FINALLY!! Har ALLTID velat träffa Eric på riktigt jag menar inte bara på #TV, ni fattar säkert vad jag menar hur som helst jag kom till #Skansen kl 11 när de öppnade #open sedan dess hade jag stått där från 11-22.30 #Concerten slutade kl 20 men jag väntade ungefär 2h för att Eric skulle komma #arrive ut till hans turnebuss. It was really WORTH it and wait for ERIC and his CREW 


Gissa vem man såg i "VIP" publiken då?

Jag såg Eric Saades "Crew" Alexandro , Estello (dansare), J-son (sångare) , Alex (dansare), Edin (dansare) (som mitt efternamn, coolt va? hehe) och Eric såklart!!! 

 

#big #hug

/Miss O 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Edin - 9 september 2013 20:20

Hej!Ville bara säga att jag har ändrat plats till "Nattstaden" 5482176170   Puss /Miss O ...

Av Olivia Edin - 9 september 2013 19:35


Halluu! Idag är det måndag, denna vecka är ganska chill eftersom under de 3 dagarna i veckan ska vi ha en inriktningsdag (imorn),  orienterings dag (onsdag) och vi ska gå till Grönan (torsdag) med andra skolor, vi ska göra fysiklabbar. Det kommer...

Av Olivia Edin - 7 september 2013 21:28

Tjena! Kom precis hem från "Taste Of Stockholm" som är där man smakar olika maträtter fast i små portioner, man fick kuponger för att använda. Detta låg vid Riddarholmen, vill bara säga det var hur vackert som helst när solen gick ner vid Rådhuset....

Av Olivia Edin - 6 september 2013 21:13

Ni vet väll att det kommer att släppa nya iPhones; iPhone 5s och iPhone 5c under denna månad (september) men när jag var på youtube fick jag se en as cool struktur hur en iPhone 6 kunde se ut. Titta på det här klippet och se vad ni tycker om denna ...

Av Olivia Edin - 6 september 2013 20:57

Hallu! Sry om jag inte har skrivit här på några nagar eftersom jag har haft mycket plugg, i gymnasiet ger lärarna läxor så fort man har börjat terminen...Tänk er att det har bara gått 3 veckor typ och redan mycket läxor...Jag ska försöka skriva här...

Presentation


Name: Olivia
Age: 18
Live: Stockholm
Idols: The Fooo, Eric Saade, Oscar Zia, Emblem3 etc.

Vote

Vem av kilarna gillar ni i The Fooo?
 Felix Sandman
 Oscar Enestad
 Oscar Molander
 Omar Rudberg

Ask.fm

Instagram

Ask Me

12 besvarade frågor

Guests

Flag Counter

Search In The Blogg

Latest Posts

Arkiv

Cool Blue Outer Glow Pointer

Top Blog Area

Underhållning bloggar

Skapa flashcards